kanki demirtaşı da serbest bırakıyor sizinkiler. halk tv den izlemedim peşinen söyleyeyim. ben sana söylemiştim defalarca inanmadın bak ne dediysek bir bir çıkıyor. akp-dem ittifak yapıyorlar yakında aşikar edecekler dedim "sen delirmişsin öyle bişi imkansız" dedin.. apoyu adam yerine koyuyorlar itibar yüklüyorlar salacaklar yolunu yapıyorlar dedim "halk tv den mi izledin" dedin.. demirtaşı serbest bırakırlar yakında dedim "hadi be oradan" dedin.
dedin dedin dedin de ne oldu ? adam çıktı dem ile el ele yürüyoruz bu yolu artık onlarda ittifaka dahiller dedi seçim için değil terörsüz türkiye için diyordun. bir gün gözlerin açılacak ama daha kaç sene lazım daha kaç itiraf lazım orasını yüce allah bilir..
yalnız ve mutsuz teşhisi doğru ama tavsiye yanlış dersen bu art niyetli ipneler var birkaç tane malum onlar gelir "kız istemiyor erkek ayarlayın o zaman" falan derler. derler biliyorum. benim aklıma "ısparta uzak ordu belediyesinden bir kız ayarlayın demek istiyor" gelir mesela.
Noldu gardaş en son salah teravih kılacak, liverpool merhamet etmeyecek allah etsin falan diye bizim adımıza merhamet dileniyordun? O işler öyle olmuyormuş gördüğün gibi.