şükür ki bu adamı cumhurbaşkanı adayı yapmayacaklar. 2024'te de istiyorlarsa tekrar abb başkan adayı yapsınlar.
şimdi akaryakıt fiyatları diye gelip zam savunacak olan mansur trollerine peşin edit girelim. 65 yaş üstüne bedava ulaşımı kaldırsalar, sosyal yardım adı altında asalakları besleme işine son verseler, lezzet ankara gibi uyduruk şeylere para harcamasalar zaten bir daha zam yapmalarına gerek kalmaz. ama doğru, böyle popülist uygulamalar olmasa mansur gece nasıl rahat uyur?