lost

entry4258 galeri123
    2746.
  1. --spoiler--
    sanırım bu karaduman abinin yerine gecicek adam sawyer. çünkü bu eleman bizim yakuba* 'bırak gidim köpeen olim bi arkadaşa bakıp dönücem' diyip duruyor ya. bu bizim sawyer de bu adadan bir türlü çıkamıyor hatırlarsanız. sal yaptılar battı, denizaltıyla kaçarlarken yolda vazgeçip geri döndü. helikopterle gidiyorlarken ağır birinin atlaması gerekiyordu. orda hurley şişkosu dururken bu çıktı atladı. anlayacağınız gidemiyor bu adam adadan birşeyler sürekli geri çekiyor bunu. bence kala kala da o isimsiz cisimsiz kara duman abinin yerine kalıcak. yakubun yerine de kalabilecek tek insan hurleydir kanımca çünkü iyilik timsali herkesin sevdiği bi tek o var. ama vere vere dallama jacka vereceklerdir yakubun koltugunu... kate de kime verecek o saatten sonra varsın o düşünsün amınakoyim.ben mi yazıcam senaryoyu baştan. ben yazsam kendime verdirtirdim.*
    --spoiler--
    4 ...
  2. 2745.
  3. 6 sezon 9 bölüm lostun gelmiş geçmiş en iyi bölümü olmuş.
    1 ...
  4. 2744.
  5. S6E09 (ab aeterno), lost tarihinin en çok reytin alan 2. bölümü olmuştur. 1. sırada ise "the constant" var.

    sıralama şöyle;

    http://photos-b.ak.fbcdn....167_3569558_4670225_n.jpg
    1 ...
  6. 2743.
  7. ab aeterno spoiler

    sonunda lost'la ilgili orada burada dile getirdiğim teoriden sayılmayacak sallamaların biri tuttu, mutluyum. ricardocuğumuz köle imiş black rock gemisinde.

    bu bölümde de her zaman olduğu gibi bir flashback, bir bugün şeklinde ilerleyeceklerini düşünmüştüm, bu tutmadı işte. gayet de uzuun uzun, kesintisiz şekilde richard'ın hikayesini izledik. şahane bir bölümdü fekat ben daha gizemli bir şeyler çıkacağını düşünmüştüm richard'ın adaya gelişiyle ilgili, biraz hayal kırıklığı oldu ne yalan söyliyim.

    daha önce yazıldı mı bilmiyorum, yazıldıysa da yine söylemiş olayım ben*; bence jacob-tanrı, black smoke-şeytan eşleşmeleri oluştu ab aeterno'da. özellikle jacob'ın ricardo'yla sahilde konuşurken söylediği şeylerden dolayı.(-ben insanları onun yanıldığını kanıtlamak için adaya getiriyorum, ama onların yaptıklarına karışamam. ben söylemeden de doğruyu bulabilmeleri gerekir, gibi bir şeylerdi sanırım.) jacob adaya insanları getirip her seferinde doğruyu kendi kendilerine bulmalarını istiyor, man in black de onları kandırarak kendi tarafına çekmeye çalışıyor.

    yalnız anlayamadığım bir şey var; man in black neden locke'un bedeniyle dolaşıyor ki, sonuçta eğer kaçırdığım bir yer yoksa flashback'lerde izlediğimiz bedenine bir şey olmamıştı ve zaten o bedenle de adaya gelen insanları jacob'u öldürmek için yönlendirebilirdi.

    ve son olarak da, ricardo o nasıl oyunculuktur yarebbim. bravo.*
    ab aeterno spoiler
    0 ...
  8. 2742.
  9. ab aeterno lostun en iyi bölümlerinde ilk 3 e girer. çoğu soru cevaplandı, ama benim aklımda birkaç soru var.

    --spoiler--

    yanlış hatırlamıyorsam black rock adaya düştüğünde gemide richard ın karısının cesedi yoktu değilmi? gerçi olsada birşey değiştirmez. ama richard uyandığında ölen eşini gördü eşi cehennemdeyiz şudur budur dedi. sonra blacksmoke un sesini duyduk gene kadın şeytan meytan diye konuştu sonra gitti karısının öldürülürkenki seslerini duydu, falan felan.
    blacksmoke aynı anda 2 yerde olamıyorsa bu kadın kim?

    hurley richard ın eşinin ruhunu gördü dediklerini anlattı falan o ruh oraya nasıl geldi, bu kadının cesedi gelseydi bile blacksmoke değildi bu ve kim getirdi bu cesedi?. yoksa bu kadın ölmedimi naptı? bu heykeli çarkı falan kim yaptı diye sorarsanız, jacob ın da doğruladığı eskiden adaya getirilmiş insanlar diye düşünüyorum.
    jacob şişedir, ada tıpa, şarapta blacksmoke'dur.

    flashsideaway dediğiniz olay flashforward dır. birşekilde jacob kazanmış adaylara vadettiğini vermiş** ada yok olmuştur. ama neden?
    jacob adanın kötülüğü içerde tutacak tıpa olduğunu söylüyordu. kötülük yenildiyse ada artık amaçsız olur bir şekilde yerin dibine girer/girdirilir.* ve flashsideaway dediğimiz olayları görürüz.

    --spoiler--
    1 ...
  10. 2741.
  11. --spoiler--

    s06e09 ile supernatural ı anımsatan harika bir bölüm olmuştur.

    --spoiler--
    0 ...
  12. 2740.
  13. --spoiler--
    6x09 bu sezonun en iyi bölümü olmuş. ancak şunu anladık ki; senaristlerin lost'un cevap verilemeyen sırlarını metafiziğe bağlayıp paçayı kurtaracağı belli oldu. mesela richard neden hiç yaşlanmıyor sorusuna cevap: "jacob ona dokundu da ondan" olarak verilmiştir. yani diğer sırlar için, bilimsel cevap beklemeyecez artık bu kesinleşti.
    --spoiler--
    1 ...
  14. 2739.
  15. --spoiler--
    6.sezon 9.bölüm

    yavaş yavaş sırlar çözülüyor 4 arkadaşta hasss edaları ile izledik bölümü.richard alpert'in çektiği çile hayata dair iç burkan detaylar başlığına yazılabilir.
    --spoiler--
    1 ...
  16. 2738.
  17. on üzerinden dokuz nokta doksan dokuzluk bölümüyle artık bir efsanenin sona ermekte olduğunu gösteren dizidir.

    --spoiler--
    geçtiğimiz bölümleren anlaşıldığı kadarıyla efsane dizinin efsane adası bir şekilde sulara gömülerek bundan sonra kavga sebebi olmaktan çıkacak. anlamadığım şu ki adaya bu kadar bağlanmış jack ve tayfası nasıl olacak da gerçek dünyaya hiçbir şey olmamış ve yaşanmamış gibi dönecekler ve oradaki gündelik yaşamlarını sürdürebilecekler? jack bu yaşadıklarından ve yaşananlardan sonra vatandaşın omurilik soğanıyla mı ilgilenecek? ya da hurley, miles yeteneklerini paraya mı tahvil edecekler tıpkı eskiden miles'ın yaptığı gibi? bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. ada şayet yok olacaksa -ki olmuyor sadece suya gömülüyor- en azından yaşanamaz ve uğrunda savaşılamaz hale gelince ne olacak? suya gömülünce adanın özellikleri neden yok olsun ki hem? ya herkes ölecek herhalde ya da herkes -bs dahil- gerçek dünyaya gelecek. jacop'un "şişedeki mantar olmazsa kötülük, karanlık her yere yayılır" demesini haklı çıkarırcasına... o zaman savaş, iyiliğin ve kötülüğün savaşı gerçek dünyaya yayılacak.

    iyi de zaten yok mu ki? zaten lostiler, o karanlıklarla ve aydınlıklarla dolu dünyadan geliyorlar. dünyadaki kötülüğü mantarın açılmasına, adanın sulara gömülmesine bağlayacaklarsa benim de osman baydemir'e atfen bir çift sözüm olur, bunu iyi bilsin senaristler. buradan sesleniyorum ve biliyorum ki 70 milyon bizi izliyor...
    --spoiler--
    1 ...
  18. 2737.
  19. --spoiler--

    lost'u ilk sezonlardaki bilim, bilimsellik temelinden koparıp iyiden iyiye hristiyanlık inancının bir alegorisi haline getirmiş bir bölümdür 6.sezon 9. bölüm.
    zaman yolculuğundan,elektromanyetizmadan pure evile, helle, devile, iş teklifi gibi yapılan bir nevi peygamberlik teklifine geldik.
    beğenmedim. lost zevk veriyor ama iyi yolda değil bana göre.

    --spoiler--
    2 ...
  20. 2736.
  21. 6 sezonun en iyi bölümü olmuş adanın sırları hızla çözülmeye başlıyor.
    1 ...
  22. 2735.
  23. 6.sezon 9.bölümden çıkan ders ,
    çok eski bir arkadaşım dün gece aradı
    -200 yıl once de aynıymışınız a.q. o zamanda para , hala para
    -olm ole deme lan her kasada ezilmiş domates olabilir
    -hadi lan siz direkt salçasınız olum , baksana tenerifede 200 yıl once bile bölemiş
    1 ...
  24. 2734.
  25. işlerin bilimsellikten çıkıp dinselleştiği dizidir.

    tanrımız vardı (jacop), şeytanımız vardı (black smoke), bir peygamberimiz eksikti 6x9'da onu da bulduk (richard).
    1 ...
  26. 2733.
  27. halen kutup ayilari ve adadaki bebek olumlerinin sebepleri konusunda bir aciklama yapmamis dizidir. ogrenemezsem gozlerim acik gidicem bu dunyadan sozluk.
    0 ...
  28. 2732.
  29. --s06 e08--

    richard alpert'ın bardağıyla sawyer'ın kullandığı bardak aynı. dikkatimi çekti sadece.

    http://photos-c.ak.fbcdn....05851_1885486_5125189.jpg
    http://www.upload.gen.tr/...o2d6bn/bscap0443.jpg.html

    --s06 e08--

    edit: bernard ve rose'da bunu kullanıyormuş lan koca adada bardak mı kalmadı?
    http://photos-h.ak.fbcdn....851_1952645_2822694_n.jpg
    0 ...
  30. 2731.
  31. lostun 6ncı sezon 9uncu bölümünde nasıl oluyorda ispanyadan amerikaya giderken richard ın içinde bulunduğu gemi avusturalya yakınlarındaki lost adasına çarpıyor hayret verici bir durum.
    0 ...
  32. 2730.
  33. cevapsız soru kalmayacak denilen final sezonu itibari ile sadece son sezona dair bile insanların kafasında bir çok soru işareti oluştuğunu düşünüyorum. dizi bittikten sonra senaristler sık sorulan sorulardan oluşan bir kitapçık yayınlamalı bence.
    0 ...
  34. 2729.
  35. sonunda 6. sezona başladım ne olup ne gittiğini anlamış da değilim ilk 2 bölümden o kadar ara yapılırsa unutulur tabi dizi, ben farklı bir şeyi eleştireceğim bu adamlar o kadar bekleyip 6.sezona giriş sahnesinde adanın sular altında olduğunu gösteren bir sahne yapmışlar ama koskoca hollywood a bu kadar dandik bir animasyon yakışmamış, gerçek olmadığı her yerinden belli, keza hala kara duman ı da adam gibi yapabilmiş değiller, ki neden eleştiriyorum en psikopat animasyonları yapan bu adamlar değil mi, sonuçta sihirli annem izlemiyoruz.
    1 ...
  36. 2728.
  37. 5. sezondan itibaren duydum ki "jack mi sawyer mı " tartışmaları çözüme ulaşamadığı için "ceeeykıp" karizmasını atmışlar ortaya.
    yemezler güzelim.
    1 ...
  38. 2727.
  39. oceanic 815'in nasıl kaza yaptığını bir de bu açıdan görünüz.



    not:şaka maka çok iyi vallahi,great job.
    1 ...
  40. 2726.
  41. lost 609 benim haftalardır yazdıklarımı eksileyenlere kapak olsun!!!! beğenenler de beğenmeye devam etsin.

    spoiler

    bu bölümün başında richard ın atla gelen hali ve veremli ispanyol sevgilisi bilimum olaylar popomla gülmeme neden olmuş olup ben lost mu izliyorum yoksa türk filmi mi diye düşündürmüştür. yani bu ne böyle bana ne heykelin nasıl kırıldığından 6 sezondur izlediğim dizide bir heykel ayağını merak ediyordum sanki. aptal detayları açıklayıp duruyorlar. önemli olayların açıklamalarıda tuhaf. eee jacop insanları adaya getirip seyre dalıyor , ohhh black smoke ta onları kandırmaya çalışıyor ohhhh insanlarda onlara maymunluk yapıyor. yok böyle gerzek açıklama. olaylar alenen dini ve bilimsel olaylarla bağdaştırılıyor ama açıklamalar ilkokul 3.sınıf öğrencisi senaryoyu yazsa daha iyi yazar o derece basit. richard ilk peygamber oldu resmen ya. bu muydu eski lost ya çıldırıyorum artık.

    edit: aaron da isa ha demedi demeyin bak.

    nerde fizikçiler , manyetik alan , dharma girişim nerde bu açıklamalar. tam bir hayal kırıklığı.

    edit: neresi hatalı spoiler bunun açıklansın
    3 ...
  42. 2725.
  43. bunu zaten az çok biliyorduk

    jacob= god mib= devil

    ama 6x09 itibariyle öğrendiğimiz şey

    --spoiler--
    richard aleyhisselam
    --spoiler--
    6 ...
  44. 2724.
  45. ya babos bak güzel tamam hersey ok. takip ediyorum eksi sözlükte olsun burda olsun. herkes bir teori yapiyor. inanin zevkle okuyorum. arada duygusallik, bazen action, o bicim, saygimiz var eyvallah. hele son bölüm:

    --spoiler--
    ricardo ve isabelle nin aski off off dillere destan. bide cevabi gelmeye baslayan sorular. cok cool. ada tipaymis. iyi ile kötünün savasi filan ooh 10 numara.
    --spoiler--

    yaliniz;

    abicim dharma ortami neydi ya.. lan sinirden catliyorum haaa. bak cevapsiz sorular icin degil, yemisim sorulari. lan faradayin teorileri, bilimsel yaklasimlari, desmondun zamanda yada beyninde gidip gelmesi (heleki pennye gemiden telefon actigi bölüm), dharmacilarin ancuk deneyleri.. daha neler neler. ne süper merak uyandiriyordu, izletiyordu kendini. sonra isin icine kader kattilar. ada bizim kaderimiz slogani ile yola ciktilar. eyvallah neden olmasin, cok güzel.

    ama kusura bakmayinda sokarim ben iyi ile kötünün savasina, adadan gitmesine izin verilmeyen sikik dumana, artis artis konusan cakop itine.

    --spoiler--
    -efenim ben adaya insan getirip insan ticareti yapiyorum.
    -müdür al bu hanceri sok jackoba, isabelle isini oldu bil sen.
    -genc benim yanimda ise baslamak ister misin? dolmus parasi ve yemek dahil!
    -abi yemek filan sorun degilde ben ölmeyim hic hep yasayayim bu ortamlarda, bak negzel doga, orman, temiz hava,kumsal, günes..
    -olur yigen seni mi kiracaz. haa unutmadan bak bu sarap sisesi, bu da tipasi ve sana girsin.
    --spoiler--

    ne yani ya... aminim juliet askimin patlattigi bombayla dönselerdi los angelese e, herkes mutlu mesut olurdu iste. sokarim iyi ile kötünün savasina lan. dharmadan haber verin bana.. lan hic bisey yapamazsaniz eski benjamini verin laaan..

    -türkje biliyomusunuz?

    de bana benjamin.

    -biliyorum, biliyorum benim abim, ama gel görki ne sen eski ben ne ben eski sen!
    cevap veremiyorum sana bencamin abim benim.. oof ulan off.
    4 ...
  46. 2723.
  47. 6x9 nihayet jack ile beraber favori karakterim olan richard'ın nasıl birisi olduğunu,hakkında merak ettiğimiz şeyleri görmüş ve anlamış olduk.

    cevap cevap diyordunuz sevgili yazarlar.bence bu bölüm ile baya bir sorunun cevabını almış olduk.yemin ediyorum lost'un olayı çözdüm gibi bu bölümden sonra.yani en azından bir çok parçasını.

    --spoiler--

    ada bence dünyanın bir yansıması.

    jacob=tanrı.

    mib(men in black)= şeytan.

    mib'in neden adadan gitmek istediğini öğrendik.jacob'ın black smoke'u neden bırakmadığını öğrendik dünyayı iyice berbat etmesin diye.

    şimdi,

    b.smoke'u durdurabilicek tek kişi jacob'dı oda öldü.geriye kaldı seçtiği adayları,black smoke seni öldürdükten sonra onlarıda gerekirse öldürürüm dedi.ancak,neden direkt kendisi gidip 30 saniye için de yerle bir etmiyor jacklerin mekanını ? bu konu hakkında küçük bir teorim var oda.

    black smoke 6 adayı öldüremiyor,çünkü jacob onlara dokundu.jacob ın dokunduğu bir şeye dokunup vurabiliyor ama öldüremiyor sanırım.tıpkı jacob ile olan ilişkisinde gördüğümüz gibi.

    yani bence,bu sebeple takım topluyor.jacob gibi oda insanları kandırıyor saflarına çekiyor amacı ordu toplayıp jacob ın seçtiği adayları indirmek.jack black smoke a bir şey yapmasın diye elinde sayid ile jack in kız kardeşi(ki kendisi bilmiyor daha),claire var.onları bu sebeple elde tutuyor sanırım.

    sonra başka aklıma gelen diğer bir şey heh,hurley nin şizo olmadığını harbi harbi ölülerle konuştuğunu öğrendik.

    şimdi adaylar bunları nasıl yenicek onu merak etmekteyim.ve daha 9.bölüm ile bu kadar şey öğrendikten sonra,lost'un tüm sırlarını öğrenicez diye düşünüyorum.

    yavaş yavaş finale hazırlamaya başlıyorlar bizi.

    bence next jacob büyük ihtimal jack olucak,ama lost bu ani şeyler olabilir,hurley bile olabilir diyorum.next black smoke ise ya john locke olarak kalıcak,yada sayid,sawyer filan olucak veya black smoke'u direkt öldürücekler.

    ölücek karakterler olabilir diye düşünüyorum.sawyer filan belki.

    son olarak desmond brada da bir gelse adaya artık rahatlasak.
    --spoiler--
    son olarak,

    kanımca bu bölümü tek bir cümleyle anlat deseler,tek diyceğim:lost'un en iyi ilk 3 bölümüne girer abi" olacaktır.
    2 ...
  48. 2722.
  49. lost, 6x9 itibariyle girişi gelişmesi ve sonucuyla dört dörtlük bir bölüm izletmiştir bizlere. dört dörtlük dedim neden? arkadaş son birkaç bölümde yapılmayanı yapıp bizlere cevap yağdırdıkları bir bölüm olmuş. yani bu bölümdeki cevap sayısı yeminlen lost'un sezon ortalamasının üzerinde, toplasan koca 4.sezonun tamamından bile daha fazla cevap vermişler. Allah razı olsun artık baya bir bekledik ama neyse. son bölümlere doğru hikaye daha da bütünlük kazanacaktır yani final bu diziye yakışacak şekilde olacaktır. inşallah efsane olur da; pele, maradona gibi ve sayısız birçok ismin efsane oldukları dönemde yaşayamamış olmanın acısını bu diziye tanıklık ederek çıkarmış olur ve anlatırız. düşünsenize bu dizinin sonunu bilen, ilk biz seyredenler ordusu olacak.**
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük