lost

entry4258 galeri
    2738.
  1. on üzerinden dokuz nokta doksan dokuzluk bölümüyle artık bir efsanenin sona ermekte olduğunu gösteren dizidir.

    --spoiler--
    geçtiğimiz bölümleren anlaşıldığı kadarıyla efsane dizinin efsane adası bir şekilde sulara gömülerek bundan sonra kavga sebebi olmaktan çıkacak. anlamadığım şu ki adaya bu kadar bağlanmış jack ve tayfası nasıl olacak da gerçek dünyaya hiçbir şey olmamış ve yaşanmamış gibi dönecekler ve oradaki gündelik yaşamlarını sürdürebilecekler? jack bu yaşadıklarından ve yaşananlardan sonra vatandaşın omurilik soğanıyla mı ilgilenecek? ya da hurley, miles yeteneklerini paraya mı tahvil edecekler tıpkı eskiden miles'ın yaptığı gibi? bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. ada şayet yok olacaksa -ki olmuyor sadece suya gömülüyor- en azından yaşanamaz ve uğrunda savaşılamaz hale gelince ne olacak? suya gömülünce adanın özellikleri neden yok olsun ki hem? ya herkes ölecek herhalde ya da herkes -bs dahil- gerçek dünyaya gelecek. jacop'un "şişedeki mantar olmazsa kötülük, karanlık her yere yayılır" demesini haklı çıkarırcasına... o zaman savaş, iyiliğin ve kötülüğün savaşı gerçek dünyaya yayılacak.

    iyi de zaten yok mu ki? zaten lostiler, o karanlıklarla ve aydınlıklarla dolu dünyadan geliyorlar. dünyadaki kötülüğü mantarın açılmasına, adanın sulara gömülmesine bağlayacaklarsa benim de osman baydemir'e atfen bir çift sözüm olur, bunu iyi bilsin senaristler. buradan sesleniyorum ve biliyorum ki 70 milyon bizi izliyor...
    --spoiler--
    0 ...