lost

entry4258 galeri
    2729.
  1. sonunda 6. sezona başladım ne olup ne gittiğini anlamış da değilim ilk 2 bölümden o kadar ara yapılırsa unutulur tabi dizi, ben farklı bir şeyi eleştireceğim bu adamlar o kadar bekleyip 6.sezona giriş sahnesinde adanın sular altında olduğunu gösteren bir sahne yapmışlar ama koskoca hollywood a bu kadar dandik bir animasyon yakışmamış, gerçek olmadığı her yerinden belli, keza hala kara duman ı da adam gibi yapabilmiş değiller, ki neden eleştiriyorum en psikopat animasyonları yapan bu adamlar değil mi, sonuçta sihirli annem izlemiyoruz.
    0 ...