lost

entry4258 galeri123
    3044.
  1. hakkaten çekikölüsevici ile ben ne oldu yaw. ben mi kaçırdım nedir biri el atsın şu işe. seyiti bin parçaya bölen lapidusu çiklete çeviren rabbim şu kurşunu keytin klasik film noktasına değil de 5cm aşşa saplasaydı da itikatim prim yapsaydı, olmadı. ha bence lapidus ölmedi o ayrı jinsuşiyi belinden gavrayıp atar sahile benim bahçevanım pilotum. seyite bomba gösterdin mi kafa hemen başka frekansa çekiyo kendini nasıl sıyırdı kendini karadumandan..
    1 ...
  2. 3043.
  3. keyt işkencesine yıllardır maruz kaldığımız dizi.
    ey sayid'i öldüren senarist yeter artık öldür lan şu karıyı.
    2 ...
  4. 3042.
  5. açıklnanan "finale kadar ölecek 8 karaktere adaylar" listesinde kate olmadığı için, dizi sonunda yaşayacağı kesin karakterlerden biri.
    --spoiler--
    bu sekiz kişinin 5'i öldü (ilana, sayid, Lapidus, jin-sun). Geriye kalan adaylar şöyle:

    Ben
    Claire
    Desmond
    Hurley
    Miles
    Richard
    Sawyer
    Widmore
    Zoe

    zoe karakterinin kalıcı olabilecek kadar güçlü olduğuna inanmıyorum, son iki kişiyse kim olursa olsun çok kötü bir ölümü olacak.

    Bu arada 1. sezondan 5. sezon finaline jack'e gerizekalıdan başka birşey demedim ama paralel evrendeki yaşayışıyla gerçekten takdir ettim onu. adada da herşeyi çözmek üzere ki sayid'e göre yeni jacop o olacak, dizinin finalini jack yapacak. ayrıca 14. bölümde sıçan da hep takdir ettiğim sawyerdı, jack'i dinlemeyip 4 kişinin ölümüne neden oldu.
    --spoiler--
    0 ...
  6. 3041.
  7. şu sıçtığım adasında, insanlar doğal olarak götünü kurtarmanın peşindeyken hala bir yoğun entrika çevirebilen kaşarımız kate'in yine ölmediği bölüm olmuştur.

    bir de acaba desmond bir şekilde jack'e mi yolluyor tüm kişileri alternatif hayatta? tanrı desmond mu kimse kaderinden kaçamıyor mu yine adaya mı dönmek zorundalar yoksa temsili mi bütün bunlar?

    hemen bir cevap buldum desmond tanrı değil. yeni richard mı? ne yapıyor brotha'mız biri desin. bir de kate sezon sonuna kadar kesin ölmeyecek. öldürmeyen ada öldürmüyor.
    1 ...
  8. 3040.
  9. s06e14
    --spoiler--
    lapidus'un ölümüne kimsenin üzülmediği dizi.
    jin ile sun öldü de kate abla, lapidus eşşek başı mı?
    ayrıca lapidus'un ölümü çok saçmaydı, senaristler isteseler yaşatırlardı, pilot amcamızı.
    bu bölüm itibari ile adada arap intihar bombacısı görülmüştür.
    edit: Lapidus, biraz sırılsıklam olmasına rağmen,canlı ve iyi bir halde.
    Biz,onu adada yeniden görücez.
    [ryan eagles] *
    --spoiler--
    2 ...
  10. 3039.
  11. 3038.
  12. --spoiler--
    http://www.nessima.com/lo...oss-the-sea-2-sneak-peek/

    2. bir sneak peek yayınlanmış. yalnız çok garip bir şey var burada. Şu en sonda hayvanı avlayan adam acayip derecede sawyer'a benziyor. eğer öyleyse lost yine yapacağını yapmış olacak.
    --spoiler--
    0 ...
  13. 3037.
  14. 3036.
  15. son bölümünde son sahnesinde jack ağlarken gözümden bir damla yaş düşmüştür.
    --spoiler--
    --spoiler--
    çok kötü bir ölüm oldu kwon'larınki.
    --spoiler--
    --spoiler--
    2 ...
  16. 3035.
  17. --spoiler--
    4 tane lostie'nin öldüğü 14.bölüm ile bizleri hüzne boğan dizi. jin, sun, lapidus ve sayid öldüler. ben en çok jin için üzüldüm açıkçası. ada'da sempati duydğum kimselerdendi. keşke ölmeseydi demiyorum çünkü bence ada'da lositlerin hepsi ölecek. belk bir tek jack kalır en sona.

    -ulan flocke! ne ps adammışsın sen? hadi kandıracan bizimkileri şu kate'i öldürmek için kandırsan da jin ve sun değil de kate keveşesi gitseydi eşşek cennetine. bu kadar küfür yemezdin.

    -flocke'un bobayı görmeden adamın saatini elinden alması bana da ilginç geldi. acaba widmore ile flocke işbirliği içinde mi diye düşündüm ama buna pek ihtimal vermiyorum. belki benjamin tayfası koymuş olabilir ama c4'ü nereden bulurlar bilemem. sözünü etmişken artık bir zahmet onlar da, şu yaşlı çiftimiz de (rose-bernard) ortaya çıksa iyi olur bence. dizi bitti bitecek adamlar ortada yok.

    -jack'in karizma tavan yaptı yine bu bölümde. bence haklıydı bomba hakkında. sawyer da jack'in haklı olduğunu bildiği halde eşşek inadı olduğundan çekti bombanın kablosunu. sayesinde de 4 kişi öldü. jack işi biliyor artık. biliyor ki flocke onlara dokunamaz. tahminim bunu kullanarak ona karşı savaşacaktır.

    -gelecek bölümle ilgili sneek peek'lerde flocke ile jackob'un çocukluğuna inildiği görülüyor. herhalde birçok şey açığa çıkacaktır adayla ilgili.
    --spoiler--
    0 ...
  18. 3034.
  19. spoiler!

    duman abi'nin adadan dışarı çıkıp dünyanın amına koymak gibi bi' niyeti yok sanırım. bizim lostie'leri tavlamak amacıyla ortak bir amaçtı sadece adadan ayrılmak. hepsi planın bir parçası oldu zamanla duman abi'ye güvenmeselerde. etrafında topladığı aday lostie'lerle görevin birinci bölümünü başarıyla tamamlayan duman abi'yi daha zor bir görev bekliyordu. 'adayları bir şekilde öldürmek'

    kurallara göre duman abi'nin adaylara dokunması yasak. ama adaylar birbirlerini gönül rahatlığıyla öldürebiliyor. son bölümdeki bomba sahnesinde jack belki de 6 sezondur ilk kez bu kadar haklıydı "güven bana elleşmessen patlamayacak!" derken. ama geçmişten kalan güvensizlikler ve jülyet'in ölümü kafasının bir köşesinde olan sawyer haklı olarak siklemedi tabii ki.

    herkes duman abi'nin kol saati ve c4'le nasıl bomba yapabileceğini sorgularken benim kafam ona değil de başka bir şeye takıldı. bildiğin sikindirik dijital kol saati, nasıl 2 kablosu koparılınca kısa bir süre durup sonra hıphızlı geri sarmaya programlanabilir? neyse detaylara çok fazla kafayı yormaya gerek yok. dizilerdeki mantık hatalarını hıncal uluç edasıyla yorumlamayı pek sevmem.

    hakkın rahmetine kavuşan sayid, lapidus ve kwon çifti çok üzdü beni. ağladım biraz itiraf ediyorum. çarli ve jülyet'ten sonra 3. kez yaşadım bunu. hugo'nun ağlamasıda içimi titretti. nefret ettiğim jack'i bile sevdim bugün.

    şimdi merak ettiğim şeyler var. geri kalan dörtlünün duman abi'yle beraber olması imkansız. adayları tamamen kaybeden duman abi'nin bi' sonraki kozu ne acaba? hydra'da olmadıklarına göre widmore'da yanlarında olamayacak. desmond ve bünyaminin tayfası kalıyor geriye.. ama ne yapabilirler en ufak fikrim yok. senaryonun devamının nasıl geleceği konusunda hiçbirşey de gelmiyor aklıma. belki dizinin jack'in jacob'un yerine geçmesiyle bitecek ama oraya nası bağlıcaklar çok merak ediyorum.

    neyse ki az kaldı 23 mayısa..
    2 ...
  20. 3033.
  21. --spoiler--
    tahminime göre adadaki herkes ölecek ama 6. sezonda görmeye başladığımız alternatif dünyadaki lostie ler yaşamaya devam ettiği için hem kötü hem iyi bir son bizi bekliyor olacak...

    diğer soruları da öle yalapşap cevaplayarak diziyi bitirirler diye düşünüyorum.
    --spoiler--
    0 ...
  22. 3032.
  23. kurtlar vadisi pusu'dan etkilenmiş dizi. black smoke, ete kemiğe bürünüp john locke olarak gözüktükten sonra, elinde silah charles'ın mekanını basıyor. o kadar ateş ediliyor, tık yok. polat alemdar mübarek.
    4 ...
  24. 3031.
  25. 3030.
  26. --spoiler--
    ah benim çilekeş sayidim, sen kendini arkadaşların için feda ettin ve içinde iyiliğin olduğunu bize gösterdin. sen öleceğine kate ölseydi. jack senin de son sahnede ağlamaya çabalaman hiç olmadı bak hurley'e nasıl hemen yaşları koyverdi. locke, desmond senin aklını alacak bekle sen. sun ve jin size de iyi oldu hiç bir işe yaramayan saf tiplerdiniz.
    --spoiler--
    0 ...
  27. 3029.
  28. --spoiler--
    bu sawyer'da ske sürülecek akıl yok valla.
    --spoiler--
    4 ...
  29. 3028.
  30. sneak bölümde küçük jacobun gördüğü heriflerin yüzü gösterilmediğine göre ve elemanın sarı siyah saçları olduğu üçün o adam jamestir.
    0 ...
  31. 3027.
  32. --spoiler--
    miles, benjamin ve richard'ın hala adada olduğunu unutmamak lazım.
    --spoiler--
    1 ...
  33. 3026.
  34. --final bölüm hakkında teori-spoiler--
    final bölümünde yeni jacob ımız jack, yeni man in black imiz locke olacak. mendillerinizi hazırlayın denen olay da kate in ölmesi ve sawyer ın intihar etmesi olacak. daha önceki adaylar eski jacob ve man in black ti. jacob bilimin adamı, man in black kaderin adamıydı. ve black smoke ta şu anki man in black i adaya bir neden için getirileceğini düşünecek kadar aptal olması yüzünden seçmişti. adada böyle bir kısır döngü var yüzyıllardır. adaya daha önce getirilenlerin çoğu mısırlıydı. bu yüzden her yerde mısır mitolojisi hiyeroglifleri, heykelleri görüyoruz. ve black smoke un anubisin kullandığı biri zannediyorlardı.
    --final bölüm hakkında teori-spoiler--
    0 ...
  35. 3025.
  36. --inceden spoiler--
    bu kez sayid ölmek üzere ama değişmeyen bir ayrıntı var. çılgın doktor jack ölen adama başıyor kalp masajına ve ayılmazsa muhtemelen yumruklamaya, tekmelemeye falan başlayacak. ve yine kate, jack'i durdurmaya çalışıyor, "yeter artık dur" tadında sözlerle. lan adam kaçınızın götünü kurtardı o kalp masajıyla, sen hala hep yaptığın gibi "stop it jack" falan diyorsun. çakacam elimin tersiyle bi tane...
    --inceden spoiler--
    2 ...
  37. 3024.
  38. 3023.
  39. hemen 13. bölüm ile farkettiğim bit saçmalığı paylaşmak istiyorum;
    --spoiler--
    lapidus teknedekileri, " acıktıysanız aşağı kamarada bikaç konserve gördüm" deyip, milleti teknenin içine sokar. üstte sadece kate, sawyer ve jack kalmıştır.sawyer jack'le erkek erkeğe yaptığı konuşmanın sonunda bildiğiniz gibi jack denize atlayarak, teknedekilerden ayrılır. ve kate de buna doğal olarak reaksiyon gösterir.

    ancak, 6 sezondur birlikte olan, yaşayan yiyen içen dövüşen bu insanların (hurley, sun, lapidus ve claire) hiçbiri bir sonraki sahnede jack ile ilgili tek bi söz etmezler. be insan evlatları adam hem liderlik hem doktorluk yaptı. su buldu, mağara buldu, hayatta kalmanızı sağladı. bu kadar mı vefasız çıktınız da sawyer'a iki çift laf etme gereği görmediniz. insan bi merak eder, nerde bu adam der! ayıp yahuu...
    --spoiler--
    5 ...
  40. 3022.
  41. 6. sezonunun 14. bölümüyle beni bitiren dizidir. o değil de lost bitiyor, nasıl yaşanır ki lostsuz.
    --spoiler--
    jack e inanmayan ya da ne bileyim inatlaşan sawyer in halt yemesiyle caanım dört karakter in başını yiyen dizi. pilot u geçtim de sun, jin, sayid! *
    hala gözlerim dolu dolu oluyor şerefsizim. allahın dan bul sawyer, hep senin yüzünden. yedin arkadaşlarının başını. tribine sokayım.
    --spoiler--
    (bkz: sawyer a kızıp lost u bırakmaya kalkışmak)
    2 ...
  42. 3021.
  43. izleyenler bi bolum hakkinda konusurken s06e14 gibi garip seyler soyluyorlar. anlamiyorum nedir ne degildir, kendi aralarinda sifreli mi konusuyorlar. lost sayilari diye bi sifreleri vardi bi ara, loto oynayin falan diyorlardi, onun gibi bir sey mi anlamiyorum ki. yetkililere sesleniyorum. kufur mu ediyorlar bize iyice killanmaya basladim.
    0 ...
  44. 3020.
  45. adı neydi unuttum hani şu darma filmlerinde görünen japonun bir oğlu vardı, ölülerle konuşan. 6. sezonun ilk bölümlerinde de diziye dahildi ama sonra birden bire gözden yitti. ona ne oldu hiç anlamadım. ben mi kaçırdım yoksa dizinin geri kalanı için gereksiz olduğunu düşünüp tek kalemde sildiler mi adamcağızı.

    widmore un bombasıyla locke un gereksiz kalabalık yapan grubundan bir anda kurtulmak da traji komikti.

    ping pong topu gibi bir o yana bir bu yana savrulup duruyorlar. yahu bir aklı evvel de yeter ulan ben black smoke un jacob ın oyuncağı mıyım? gitmiyorum bir yere. ahada burda oturdum kalkmıcam biraz kafamı dinlicem demez mi.

    koskoca denizaltıda kaptanla bir tane adamı mı bırakmışlar sadece. tereyağından kıl çeker gibi zaptettiler denizaltıyı. kaptanı da bırakmışlar ki bizim candidate ler zaptedince, denizaltıyı rahatlıkla kaçırabilsinler.

    815 düşmeyince yolcuların sadece gelecekleri değil bir kısmının geçmişi de değişti. ilginç.

    ben kahramanlarımızın otherslarla olan maceralarını daha çok seviyordum. benjamine i özledim valla. sonra richard da yok piyasada. bu dizi saçmalamaya başladı. 5. sezonun sonunda lost bitince ne yapıcam diye kara kara düşünürken şimdi lost bitse de kurtulsam diyorum.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük