--spoiler--
tahminime göre adadaki herkes ölecek ama 6. sezonda görmeye başladığımız alternatif dünyadaki lostie ler yaşamaya devam ettiği için hem kötü hem iyi bir son bizi bekliyor olacak...
diğer soruları da öle yalapşap cevaplayarak diziyi bitirirler diye düşünüyorum.
--spoiler--