lost

entry4258 galeri
    3035.
  1. --spoiler--
    4 tane lostie'nin öldüğü 14.bölüm ile bizleri hüzne boğan dizi. jin, sun, lapidus ve sayid öldüler. ben en çok jin için üzüldüm açıkçası. ada'da sempati duydğum kimselerdendi. keşke ölmeseydi demiyorum çünkü bence ada'da lositlerin hepsi ölecek. belk bir tek jack kalır en sona.

    -ulan flocke! ne ps adammışsın sen? hadi kandıracan bizimkileri şu kate'i öldürmek için kandırsan da jin ve sun değil de kate keveşesi gitseydi eşşek cennetine. bu kadar küfür yemezdin.

    -flocke'un bobayı görmeden adamın saatini elinden alması bana da ilginç geldi. acaba widmore ile flocke işbirliği içinde mi diye düşündüm ama buna pek ihtimal vermiyorum. belki benjamin tayfası koymuş olabilir ama c4'ü nereden bulurlar bilemem. sözünü etmişken artık bir zahmet onlar da, şu yaşlı çiftimiz de (rose-bernard) ortaya çıksa iyi olur bence. dizi bitti bitecek adamlar ortada yok.

    -jack'in karizma tavan yaptı yine bu bölümde. bence haklıydı bomba hakkında. sawyer da jack'in haklı olduğunu bildiği halde eşşek inadı olduğundan çekti bombanın kablosunu. sayesinde de 4 kişi öldü. jack işi biliyor artık. biliyor ki flocke onlara dokunamaz. tahminim bunu kullanarak ona karşı savaşacaktır.

    -gelecek bölümle ilgili sneek peek'lerde flocke ile jackob'un çocukluğuna inildiği görülüyor. herhalde birçok şey açığa çıkacaktır adayla ilgili.
    --spoiler--
    0 ...