lost

entry4258 galeri
    3034.
  1. spoiler!

    duman abi'nin adadan dışarı çıkıp dünyanın amına koymak gibi bi' niyeti yok sanırım. bizim lostie'leri tavlamak amacıyla ortak bir amaçtı sadece adadan ayrılmak. hepsi planın bir parçası oldu zamanla duman abi'ye güvenmeselerde. etrafında topladığı aday lostie'lerle görevin birinci bölümünü başarıyla tamamlayan duman abi'yi daha zor bir görev bekliyordu. 'adayları bir şekilde öldürmek'

    kurallara göre duman abi'nin adaylara dokunması yasak. ama adaylar birbirlerini gönül rahatlığıyla öldürebiliyor. son bölümdeki bomba sahnesinde jack belki de 6 sezondur ilk kez bu kadar haklıydı "güven bana elleşmessen patlamayacak!" derken. ama geçmişten kalan güvensizlikler ve jülyet'in ölümü kafasının bir köşesinde olan sawyer haklı olarak siklemedi tabii ki.

    herkes duman abi'nin kol saati ve c4'le nasıl bomba yapabileceğini sorgularken benim kafam ona değil de başka bir şeye takıldı. bildiğin sikindirik dijital kol saati, nasıl 2 kablosu koparılınca kısa bir süre durup sonra hıphızlı geri sarmaya programlanabilir? neyse detaylara çok fazla kafayı yormaya gerek yok. dizilerdeki mantık hatalarını hıncal uluç edasıyla yorumlamayı pek sevmem.

    hakkın rahmetine kavuşan sayid, lapidus ve kwon çifti çok üzdü beni. ağladım biraz itiraf ediyorum. çarli ve jülyet'ten sonra 3. kez yaşadım bunu. hugo'nun ağlamasıda içimi titretti. nefret ettiğim jack'i bile sevdim bugün.

    şimdi merak ettiğim şeyler var. geri kalan dörtlünün duman abi'yle beraber olması imkansız. adayları tamamen kaybeden duman abi'nin bi' sonraki kozu ne acaba? hydra'da olmadıklarına göre widmore'da yanlarında olamayacak. desmond ve bünyaminin tayfası kalıyor geriye.. ama ne yapabilirler en ufak fikrim yok. senaryonun devamının nasıl geleceği konusunda hiçbirşey de gelmiyor aklıma. belki dizinin jack'in jacob'un yerine geçmesiyle bitecek ama oraya nası bağlıcaklar çok merak ediyorum.

    neyse ki az kaldı 23 mayısa..
    0 ...