--spoiler--
6. sezon 18 bölümden oluşacak geriye 4 bölüm kaldı bakalım neler olacak ? Ana karakterler patır patır ölmeye başladı , Sayid abimizin eline bomba verip canlı bomba havasını müslüman bir kişiye itelemişler yine helal olsun. Zaten adam bombayı görünce bütün kimyası değişiyo , Pilot abimizi de arada kaynatmayı başardılar. Çekik çiftimizin ölümü de ayrı bir bombaydi. Sawyer ne göt adamsın , adam (bkz: trust me i am a doctor) dedi yinede inanmadın senin çapina sıçim.
--spoiler--