lost

entry4258 galeri123
    3169.
  1. evet efendim dizi ile ilgili taze ve sıcacık içinizi ısıtacak bilgiler.son bölümlerden izlediğimiz kadarı ile ,

    jacob ve essaoo iki erkek kardeştir. tarihe bakalım geçmişe; ishak peygamber var, iki oğlu var yakup ( jacob) ve esad (essaoo) iki kardeş bir liderlik mücadelesi içinde ve hep kavgadalar. babaları esad'dan jacob'u öldürmemesi için bir yemin almış. esad hile falan yapmış ilk erkek olmasına rağmen jacob herşeyi devralmıştır.

    adadaki o koca heykele gelince o heykel bir mısır tanrıçası thueris heykeli. kötü ruhları falan kovar, hamile kadınların koruyucusudur. ne bileyim belkide bu adada doğma hikayesi ile ilgili olabilir.

    desmond'ın şu rakam hikayesi evet şimdi bu rakamları toplayın 108 oluyor zaten bu adam 108 dakikada bir tuşlara falan basıyordu. desmond'ın odiseus destanında memleketi olan ve kralı olduğu adaya dönmeye çalışan bir kralı temsil ettiği düşünülmekte, kendisi savaştayken karısı kendisine düşman olan 108 ayrı soylu ile mücadele etmiş adada bir başına.
    1 ...
  2. 3168.
  3. yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik dizisi.
    --spoiler--
    öncelikle;
    - olm ben, dizi bitti hala uslanmadın. yine dayak yine kötek. oh olsun sana. dizinin başındaki karizmandan eser kalmadı.

    sonrasında;
    son bölümde, black smoke cuğumuzla jack imiz sahilde denize bakarak sohbet ederkene dizi bitecek. sonra bir uçak düşecek falan... hepimiz götlere geleceğiz, klişelere gark olacağız...
    --spoiler--
    3 ...
  4. 3167.
  5. 6x16 ile ilgili söylenilebilecek tek şey.
    --spoiler--
    (bkz: desmond hume)
    --spoiler--
    2 ...
  6. 3166.
  7. 3. sezonundan sonra tanıştığım dizi. o zamanlar 19 yaşımdaydım. şimdi 1. sezondaki fikirlerimi düşünüyorum da, 'abi ben ne hayal ettim ne çıktı' demekten kendimi alamıyorum. haftaya bitiyor. bir daha teori üretmeyeceğiz. "bir zamanlar bir lost vardı" diye anlatacağız. neye yanarım sözlük bilir misin, en boktan diziler bile 8 sezon 9 sezon sürüyor. daha fazla konuşmuyorum. **
    6x16'ya gelirsek, bu bölümden sonra en iyisi susmak diye düşünüyorum. tam bir 'finale geçiş' bölümüydü. jacob'ın daha görkemli bir açıklama yapmasını beklerdim.
    1 ...
  8. 3165.
  9. --spoiler--
    yeni jacob seçilen jack'in doğum yeri olan pennsylvania'da halk sokaklara döküldü. evler ve işyerlerine amerikan bayrakları ve jack'in "live together die alone" sözü yazılı posterleri asıldı. konuyla ilgili açıklama yapan vali yardımcısı ersin özbükey, amerika tarihinde barack obamadan sonra 2. büyük seçim olayının yaşandığını söyledi. ayrıca ilk ve orta dereceli okulların 2 gün süre ile tatil ilan edildiğini açıkladı.
    (bkz: alternatif zaytung son dakika haberleri)
    --spoiler--
    3 ...
  10. 3164.
  11. Lost'ta iyi bir final istiyorsan bırak son bölümü Fener'in anonsçusu anlatsın.*
    6 ...
  12. 3163.
  13. --spoiler--
    kate kardeş ismini sildik emme sonucta tebesirdir silinir sen istersen işi sana da bağlarız şeklinde açıklaması ile ciddiyetten uzak ibiş jacob ve tüm senaristler nezdinde hepinizi döverim lan ada sakinleri. nasıl olsa bitiyo abi yuvarla gitsin diye bu kadar şişme bölüm olur mu ya. yıllarımızı verdik, bak size 2 bölüm mühlet topladınız topladınız.
    --spoiler--
    1 ...
  14. 3162.
  15. --spoiler--
    6x16 benjamin linus finalde çok önemli bir rol oynayacağına dair sinyaller verilen bir bölüm olmuştur.
    --spoiler--
    0 ...
  16. 3161.
  17. 6/16 jacob un bir an imana gelip abdest alacağını sandığım bölüm olmuştur.
    0 ...
  18. 3160.
  19. yazacak çok şeyin olduğu dizi. ama yazamayacağım şimdi her şeyi. kısaca;
    --spoiler--
    benjamin ölücek kesin diye yusuf yusuf geçen bir bölümdü benim için. şükür kendisi hala aramızda, hemde eski psikopatlığını da yanında getirmiş. bizimkileri öldürmez ama bence. yine yapıcak bi çakallık.

    teorilerimden birisi tuttu, jack yeni jacob oldu. belliydi zaten baya. diğer teorilerime gelince jack'in karısı kesin juliet. bu bölüm de fırlamayınca bir yerden emin oldum iyice. diğer teorim de nasıl jacob un yerini biri aldıysa siyah dumanın da yerini birinin alacağı; o kişi de ya sawyer ya benjamin. tabi ada havaya uçmazsa...

    sawyer'ın tanrı kompleksi espirisi müthişti. benjaminin gözüme soğan kaştı klişesi dışında her şey harikaydı. sen ki kızın ölünce bile hemen ağlamayan ben! ne soğanı yaa?

    ah unuttum richard'a ne oldu ya? bir saniyede çıktı mı diziden sürmeli abimiz? of kimin ne zaman öleceği belli olmuyor valla her saniyeyi ağlamaya hazır izliyorum. gerçi benimki de lafmı bir bölüm kalmış. ölseler ne olur ölmeseler ne olur? ama kaç yıllık hatrı var o karakterlerin bizde... bittiğine hala inanamıyorum.
    --spoiler--
    çok özleyeceğim be sözlük! bitmesin ya. sündürsünler böyle yaprak dökümü gibi. izlerim valla yine de.
    3 ...
  20. 3159.
  21. --spoiler--

    6x16 ne bu şimdi?

    --spoiler--

    düzeltme: tanım: çok güzel bir dizi.
    0 ...
  22. 3158.
  23. --spoiler--
    paralel evrende herkes konserde buluşacak. locke, charlotte, faraday dahil.
    --spoiler--
    1 ...
  24. 3157.
  25. sadece finali kalan dizi.
    üzülecez baylar, bayanlar. hemde çok üzülecez. tarihi zamanlar yaşıyoruz tadını çıkartmak gerek. bir devrin bittiği ana çok az kaldı. lost fanatiği olarak acaba başka hangi dizi böyle uzun süre bağımlılık yapacak şekilde istemeye istemeye bile olsa teori üretmemi sağlayacak üstüne kafa patlatacak diye kaygılanıyorum. bizden biri olmuştu be lost. valla diyom. iyice benimsemiştik. artık finale geldik. hangi bölümü izlesen hemen arkasında kafanda sonuna dair "şuradan şöyle buradan böyle olur" diye düşünceler geçiyordu. yalan mı? yemeyelim birbirimizi.
    tabi bunun için senarist uzaylılara harbiden canı gönülden tebrik etmek gerek. çünkü olay şu; final sezonu çekildikten sonra sunuldu. yani haftalık çekip sunulmadı. hatta baya bi ucundan sonundan kırpıldı. buna karşın birçok soruyu yanıtladılar. hepsini geçtim "karadumansın neden yürüyorsun, neden denizi uçarak geçmiyorsun" gibisinden geyik soruları bile cevapladılar ve bunları yaparken cevaplarını 5-6 ay önce sezonu bölümlerini çekerek yaptılar. adamlar flashforward olmuşlar. yani interneti haftalık takip ederek değil, veyahutta sözlük gibi birşeyleri varsa onları takip ederek haftalık cevap vermediler. bir bakıma kendi gündemlerini yapıp onlar içinde takip ettirmeyi başardılar. gerçekten helal olsun.
    --spoiler teori--
    şimdi gelelim teori diğer kısımlara. final bölümü geldi halen teori diyorum bende. haklısınız mallık benim bu yaptığım ama daha önce yazdığım teori tutacak gibime geliyor. (#7809801) yazıda bahsettiğim desmond'ın paralel evrene bilinçli gitmesi kısmı. tutmasaca canı sağolsun.

    karadumanın richart alpert'a aktığı sahnede zıplamadım değil. birden "o ne lan" dedim resmen. fakat richart abimize öyle basit ölüm yakışmaz. son bölümde karşımızda olabilir gibime gelir.

    şimdi geldik işin janjanlı kısmına. jack yeni jacop oldu değil mi? bence olmadı. çünkü ben halen o içilen şarabın etkili olduğunu düşünüyorum. okunmuş şarapla oluyor o olay. o halde niye öyle bişey yaptı jacop? çünkü gazlamak amacıyla. çünkü hiç inanmayan jack iyiden iyiye inanmıştık birşey uğruna geldiğine. hal böyleyken jacop belki bir ihtimal diyerek gazladı jack'i ve yeni reis sensin demeye kalmada jack atladı "ben reis olurum" diye. biz bunu çok gördük lostta. sağ gösterip sol vurma olayını. 6. sezon başında adanın sular altında olduğunu gördük. jack'in reisliği ya gazlanmış bir şekilde -ki bence öyle- ya da beceriksizliğinden 2 bölümlük sürecek reislik. o Ada batacak ki ya koruyamadığından yada yeni jacop olamadığındandır.

    jack şimdiden uyardım seni sonra gelip bana deme "ama jacop bana içirmişti okuyup üfledi" diye. biliyoruz içirdi benimde babaannemde bana okuyup üfleyerek su içirmişti öss'den önce işe yaramadı jack.
    --spoiler teori--
    aklıma gelmişken şunu kimse inkar etmesin. ada da geçen bir olay var. "ada seni çağırdı, ada seni seçti" gibisinden adanın bir çekiciğinden bahsediliyor. Evet doğrudur efendim. Bu film ada da geçmesede newyork'un göbeğinde geçse yada somelide veyahutta sahra çölünde geçse bu kadar çekici ve etkin olurmuydu? bu kadar takip edilirmiydi? Evet adanın bi çekiciliği ve bağlayıcı gücü mutlaka var.

    alles'in #8054059 yazısına tamamen katılmakla beraber ek olarak şunlarıda yazayım. şu saçma, bu uçuyor, uçuyor ama neden yürüyor vb. gibisinden bu diziyi takip edenlere şunu söyliyeyim ki... söyleyecek laf bulamadım ben daha ne diyeyim size. karaduman diye birşeyin olmasını problem etmiyorsunuz ki ilk sezondan beri mevcut, ama neden yürüyor diye sorgulayarak güyya bok atmış oluyorsunuz. Tema vakfının ısrarla dibini suladığı 6 yıldır dökülemeyen yaprak dökümünü izlemeye devam edin.

    Birde en merakla beklediğim soru -cevaplanmış olabilir aklımdan çıkmıştır- Jacop nasıl adadan çıkmayı başarıp bizim elemanlara dokundu. Eğer cevaplandıysa birisi beni güncellerse sevinirim. Cevaplanmadıysa onuda öğreneceğimiz son bölümü izleyip yataklarımıza girelim.
    0 ...
  26. 3156.
  27. Previously on Lost Diye başlayan manyak ötesi bi dizi...
    0 ...
  28. 3155.
  29. desmond olmasa izlenmeyecek hale gelmiş olan dizi.
    --
    --spoiler--
    bilin bakalım desmond'un kimin konserine çift kişilik bileti var? driveshaft konserinde kopacaklar kate'le kesin. hadi hayırlısı.*

    jack'in oğlunun konseri de olabilir tabi; ultmtu ve larsmon'a teşekkürler hatırlatma için.
    --spoiler--
    0 ...
  30. 3154.
  31. --spoiler--
    simdi richard alpert öldü mü? öldüyse böyle mi ölmeliydi?

    final bölümünde kendisinin bir olayı olacagına inanıyorum, belki jack ın yardımcılıgına getirilir.

    hayır öldüyse, buradan diyeceğim sudur ki sıcmanın ta bir usulu var, harbi gerizekalısınız lan.
    --spoiler--
    1 ...
  32. 3153.
  33. --çok deli spoiler--
    son bölümde cek büyük bir elektrik süpürgesiyle black smoku çekip okyanusun dibine atacakmış. kaynak*
    --spoiler--
    2 ...
  34. 3152.
  35. s6e16
    --spoiler--
    kerametin şarapta değil her zaman olduğu gibi 3 kulhü 1 elham da olduğunun gösterildiği dizi. üç beş okuyup üfledi suyu jacob, bizim jack oldu sana jacob.
    --spoiler--
    7 ...
  36. 3151.
  37. hala tüm olayların bir rüyaya bağlanılacağını sanan salaklar var. üzülüyorum kendileri için. ayrıca "cevap cevap" diye gezenler de var. adamlar daha ne cevap versin ki? her şeyi önümüze koyup cevapları bizim bulmamazı istiyorlar. olay bu.
    0 ...
  38. 3150.
  39. okuldaki çocukların yaptığı saçma sapan muhabbetlerinden dolayı soğuduğum bir dizi.
    0 ...
  40. 3149.
  41. 3148.
  42. --spoiler--
    kalan soru falan hepsi final bölümüne kalmıştır. Sadece Yeni Jacobun tahmin etmediğim gibi hıyar Jack olduğu cevabı verilmiştir.
    --spoiler--
    0 ...
  43. 3147.
  44. sezonsal takip ettiğim dizi olup aynı zamanda dizinin bitmesine kısa süre kalmasına ragmen,sonunu nasıl baglıyacakları merak konusudur.
    (bkz: geçmiyo lan .mına kodumun saatleri)
    0 ...
  45. 3146.
  46. 4. sezonunu izlemeye tekrardan başladığım dizidir.
    final bölümünde tüm hikayenin rüya çıkması durumunda koskoca bir efsane yapıtı rezil ederler.
    0 ...
  47. 3145.
  48. izlesen bi dert izlemesen bi dert.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük