lost

entry4258 galeri
    3166.
  1. 3. sezonundan sonra tanıştığım dizi. o zamanlar 19 yaşımdaydım. şimdi 1. sezondaki fikirlerimi düşünüyorum da, 'abi ben ne hayal ettim ne çıktı' demekten kendimi alamıyorum. haftaya bitiyor. bir daha teori üretmeyeceğiz. "bir zamanlar bir lost vardı" diye anlatacağız. neye yanarım sözlük bilir misin, en boktan diziler bile 8 sezon 9 sezon sürüyor. daha fazla konuşmuyorum. **
    6x16'ya gelirsek, bu bölümden sonra en iyisi susmak diye düşünüyorum. tam bir 'finale geçiş' bölümüydü. jacob'ın daha görkemli bir açıklama yapmasını beklerdim.
    0 ...