--spoiler--
john locke; penny'i desmond'a karşı kullanıcak. desmond jack'i öldürücek. hurley ışığın koruyucusu olacak ve dizi bitecek.
--spoiler--
(bkz: göte giren entryler)
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
Lost'un final bölümüne konuk oyuncu olarak Deniz Baykal gelecekmiş. Chp'deki koltuğunu bırakan Baykal adanın yeni Jacob'ı olmayı planlıyormuş. Yeni bir koltuk arayan Baykal böylece sonsuza kadar süren bir mevki bulduğu için mutluymuş.
--spoiler--
--spoiler--
--spoiler--
bugün bir efsane sona erecek. hani diyorlar ya tüm zamanların en iyisi diye, hakkını veriyor. ve bugün bitiyor. soruları cevaplamadılar yeaaa saçmalığını geçiniz, tadını çıkarınızı.
zira artık çarşamba sabahlarını şenlendirecek bir dizimiz kalmayacak.
finali tatmin eder ya da etmez çok da önemli olmayan, 6 yıldır yaşattığı heyecan ve sorgulayıcı bakış yönünden gerçekten efsane olacak dizidir. bitince yeri dolamayacak belki de tek dizidir. daha iyisi yapılana dek en iyisi bu denilesidir. bitirmeyin ağalar, etmeyin beyler, sündürün sömürün ara verin ama 6 sene daha çekin n'olur diye arkasından ağlanasıdır. finalde "şaka yaptık lan deyip sezon finaliydi bu ehehe" deseler üzülmeyeceğimizdir.
bendende bi teori size:
--spoiler--
şimdi bu bizim desmond amca manyetikten etkilenmediği için ışığa girecek gibi duruyor.bu adanın merkezindeki parlak işık onu kara buluta çeviremeyecek, bizim brada desmond flock'u alıp ışığın içine geri postalayacak,bu arada kendisi etkilenmediği için kara bulutu girdiği yere geri sokacak. paralel evrendeki herkesi de sabitlediği için başarılı süper adam formasyonuna temelli geçiş yapacak.jack amca mutlu mesut yaşamaya devam edecek.
--spoiler--
6X15 ve 16 ile seviyeyi en üst düzeye çıkarmış ve derinden bir "hassiktir" çekmemize sebep olmuş dizidir. özellikle de 15'inci bölüm kusursuzdu. abartmıyorum belki de son 4 sezondur izlediğim en iyi bölümdü. sideway'lar yine bizi dumurdan dumura sürükledi. the end için geri sayım başladı.
--spoiler--
jack'in karısı shannon ya da ana lucia cortez değil. bir de charles widmore siksen ölmez. benjamin hala bildiğimiz gibi. desmond brada kalbimizdesin.
--spoiler--
--spoiler--
geçtiğimiz haftalarda seks kasedi çıkan jakop adanın koruculuğunu temiz ve kamuoyunda sevilen bir isim olan jack'e teslim etmiştir.
--spoiler--
finaline günler kalan efsanevi dizi. final bölümünü kalabalık br grupla izlemek istediğim dizi aynı zamanda. öyle bi zirve falan olsa, dev ekranda çekirdek çitleye çitleye izlesek.
saçmalayan dizidir. gerçi hoş 3 sezondur bolbol saçmalamaktadır ama bu sefer zirveye oynamıştır.
ben, widmore u öldüremezdi hani? "anlaşma" vardı? noldu? iptalmi edildi? :D
e öyle ise neden 5 dk önce elinde silah varken sıkmıyorsun kafalarına? yok ozaman egzantirik olmaz...yada bilmem kaç sezon önce yatağında yakaladığında bu elemanı sıkmıyorsun? cuk oda olmaz adaya gelsinde aksiyon olsun.
ayrıca bu widmore salakmıdır? kendi başına kuzu gibi geliyor ben in ayağına?
sözde tuzak kurmuştu hani deniz altının oraya? ne tuzağı hani? bütün ekibini techizatını kaybedip kuzu kuzu kendini ben in kollarına atmakmı plan? otursana güvenli manyetik çitlerinin arkasında?işte bu saçmalıkların kralıdır benim gözümde. en az ben kadar zeki olan widmore böyle kuzu kuzu ölüme gitmez. ayrıca adanın içinde zibilyon tane saklanacak yer var. sonucunda gördükki bu duman adam herşeyi bilen gören bişi değil. öyle olsaydı zaten bunlara denizaltıdan mortar sıkılırken yada kuyu ya attığı tipin ölmediğinden sayidin onu öldüremediğinden de haberi olurdu. yada adamlarını uyuşturucu mermilerle bayıltıp denizaltıya götürdüklerindede anlardı. yani bu duman yaratığı nın ölümsüz olmak+dumana dönüşmek+kılık değiştirmek dışında öyle "heryerde herşeyi bilme" yeteneği falan yok.
sonucunda saklanmak istiyorsa ordaki derme dharma evlerinden birine gidebilir, boşaltılmış tapınağın oraya gidebilir. yada zibilyon tane olan dharma sığınaklarından birine gidebilir...gidebilir saklanabilir vs ama o kadar zeki adam kalkıpta ben in karşısına silahsız çıkmaz!. hani bu kadar saçmalamakta olmaz!
4. sezon da benjamin linus'un tunus, sahra çölüne düştüğünde, oradaki bedevilere sorar ; ingilizce biliyor muydunuz? ses çıkarmazlar, sonra belirgin bir şekilde
-türkçe biliyor musunuz der? ( türkçe olarak )
o kadar şaşırdım ki... elin gavuru türkçe'nin ulaştığı yerleri, ne kadar büyük bir cografyaya nufuz etiğini görüyor. biz göremiyoruz.
Lan bitiyor dediğim dizi.1.sezonu izledikten sonra 2. 3. ve 4. sezonları 2 günde izlemiştim uyumamıştım 5.sezonda haftalar geçmek bilmedi.6.sezon felan derken harbiden finaldeyiz abi.En çok o bu değilde lost biterken yaprak dökümü bitmesse ana avrat söverim.
aşka dair söylenmiş en güzel cümleyi içinde barındıran dizi. penny'den desmond'a.
--spoiler--
All we really need to survive is one person who truly loves us and you have her.
--spoiler--