yazacak çok şeyin olduğu dizi. ama yazamayacağım şimdi her şeyi. kısaca;
--spoiler--
benjamin ölücek kesin diye yusuf yusuf geçen bir bölümdü benim için. şükür kendisi hala aramızda, hemde eski psikopatlığını da yanında getirmiş. bizimkileri öldürmez ama bence. yine yapıcak bi çakallık.
teorilerimden birisi tuttu, jack yeni jacob oldu. belliydi zaten baya. diğer teorilerime gelince jack'in karısı kesin juliet. bu bölüm de fırlamayınca bir yerden emin oldum iyice. diğer teorim de nasıl jacob un yerini biri aldıysa siyah dumanın da yerini birinin alacağı; o kişi de ya sawyer ya benjamin. tabi ada havaya uçmazsa...
sawyer'ın tanrı kompleksi espirisi müthişti. benjaminin gözüme soğan kaştı klişesi dışında her şey harikaydı. sen ki kızın ölünce bile hemen ağlamayan ben! ne soğanı yaa?
ah unuttum richard'a ne oldu ya? bir saniyede çıktı mı diziden sürmeli abimiz? of kimin ne zaman öleceği belli olmuyor valla her saniyeyi ağlamaya hazır izliyorum. gerçi benimki de lafmı bir bölüm kalmış. ölseler ne olur ölmeseler ne olur? ama kaç yıllık hatrı var o karakterlerin bizde... bittiğine hala inanamıyorum.
--spoiler--
çok özleyeceğim be sözlük! bitmesin ya. sündürsünler böyle yaprak dökümü gibi. izlerim valla yine de.