6X15 ve 16 ile seviyeyi en üst düzeye çıkarmış ve derinden bir "hassiktir" çekmemize sebep olmuş dizidir. özellikle de 15'inci bölüm kusursuzdu. abartmıyorum belki de son 4 sezondur izlediğim en iyi bölümdü. sideway'lar yine bizi dumurdan dumura sürükledi. the end için geri sayım başladı.
--spoiler--
jack'in karısı shannon ya da ana lucia cortez değil. bir de charles widmore siksen ölmez. benjamin hala bildiğimiz gibi. desmond brada kalbimizdesin.
--spoiler--