lost

entry4258 galeri
    3181.
  1. 6X15 ve 16 ile seviyeyi en üst düzeye çıkarmış ve derinden bir "hassiktir" çekmemize sebep olmuş dizidir. özellikle de 15'inci bölüm kusursuzdu. abartmıyorum belki de son 4 sezondur izlediğim en iyi bölümdü. sideway'lar yine bizi dumurdan dumura sürükledi. the end için geri sayım başladı.
    --spoiler--
    jack'in karısı shannon ya da ana lucia cortez değil. bir de charles widmore siksen ölmez. benjamin hala bildiğimiz gibi. desmond brada kalbimizdesin.
    --spoiler--
    0 ...