lost

entry4258 galeri
    3176.
  1. saçmalayan dizidir. gerçi hoş 3 sezondur bolbol saçmalamaktadır ama bu sefer zirveye oynamıştır.
    ben, widmore u öldüremezdi hani? "anlaşma" vardı? noldu? iptalmi edildi? :D
    e öyle ise neden 5 dk önce elinde silah varken sıkmıyorsun kafalarına? yok ozaman egzantirik olmaz...yada bilmem kaç sezon önce yatağında yakaladığında bu elemanı sıkmıyorsun? cuk oda olmaz adaya gelsinde aksiyon olsun.

    ayrıca bu widmore salakmıdır? kendi başına kuzu gibi geliyor ben in ayağına?
    sözde tuzak kurmuştu hani deniz altının oraya? ne tuzağı hani? bütün ekibini techizatını kaybedip kuzu kuzu kendini ben in kollarına atmakmı plan? otursana güvenli manyetik çitlerinin arkasında?işte bu saçmalıkların kralıdır benim gözümde. en az ben kadar zeki olan widmore böyle kuzu kuzu ölüme gitmez. ayrıca adanın içinde zibilyon tane saklanacak yer var. sonucunda gördükki bu duman adam herşeyi bilen gören bişi değil. öyle olsaydı zaten bunlara denizaltıdan mortar sıkılırken yada kuyu ya attığı tipin ölmediğinden sayidin onu öldüremediğinden de haberi olurdu. yada adamlarını uyuşturucu mermilerle bayıltıp denizaltıya götürdüklerindede anlardı. yani bu duman yaratığı nın ölümsüz olmak+dumana dönüşmek+kılık değiştirmek dışında öyle "heryerde herşeyi bilme" yeteneği falan yok.

    sonucunda saklanmak istiyorsa ordaki derme dharma evlerinden birine gidebilir, boşaltılmış tapınağın oraya gidebilir. yada zibilyon tane olan dharma sığınaklarından birine gidebilir...gidebilir saklanabilir vs ama o kadar zeki adam kalkıpta ben in karşısına silahsız çıkmaz!. hani bu kadar saçmalamakta olmaz!
    0 ...