lost

entry4258 galeri
    3196.
  1. çok üzgünüm be sözlük.. son 4 senemi haftada bir bölüm izleyerek ve lost her aklıma geldiğinde onu merak ederek geçirdim. ilk zamanlar perşembeydi sonra çarşamba sabahları oldu download barını yaladığım zamanlar. torrent kullanmayı bile sırf merakımı tek başıma giderebileyim diye öğrendim. gün geldi yedi ay bekledim. gittigidiyordan swan station fail safe key aldım 40 lira verip, herkes taşak geçti. gün geldi bilgisayarım bozuldu internet kafelerde izledim, daha iyi duyabilmek için anırarak counter strike oynayan çocukları susturdum. arkadaşın bıçağını locke'a özenip kapıya attım ama o saplanmak yerine yamuldu, küfür yedim. pınar batum'a facebook'tan övgü dolu mesajlar attım. jivago'ya dördüncü sezonda deli gibi sövdüm. lost'un dört atlısı'na şarap ve et verdim...

    ve şimdi bitiyorsun, gelin olmuş gidiyorsun bir nevi. çok üzgünüm be sözlük..
    0 ...