Gulmekicin ablamı salar mısın? O sana ne yaptı? illa ırkçı diye fişliyim mi seni? Sen zaten daha dün linkid hamımı kıskanıp fotoğraf atmadın mı? Neden gulmekicin ablamı darlıyorsun? Herkes kendi söküğüne baksın.
Oldukça negatif bir yazar. Entrylerini okuduğumda modum düşüyor.
Hangi inançtan hangi milliyetten olursak olalım Yok birbirimizden farkımız. Hepimiz aynıyız. Çok da büyüklenme istersen. Evrende kapladığın yer bir okyanustaki taş parçası kadar bile değil. O kocaman sandığımız ve içinde yaşadığımız Dünya bile evrende mavi soluk nokta olarak görülüyor. Sonuçta hepimiz bir gün ölüp gideceğiz. Bu kibrin, bu "hepinizden iğreniyorum" Tavrının sebebi ne?
Edit: öyle biri değilmiş aslında. Ben biraz abartmışım sanırım.
--spoiler--
Şöyle bir bakıp yazılanlardan anladığım kadarıyla bir tanesi sözlüğün dinci hödüklerinden biri, öteki de herkese ve her şeye salça olan mahaller teyzesi bir tipe benziyor.
--spoiler--
laleina aramızda kalsın gocu da biraz ırkçıdır.sadece çaktırmıyor.
Şöyle bir bakıp yazılanlardan anladığım kadarıyla bir tanesi sözlüğün dinci hödüklerinden biri, öteki de herkese ve her şeye salça olan dedikoducu mahalle teyzesi bir tipe benziyor.
Kalemim güçlü falan değil. Bir an şüpheye düştüm ama sözlük klişesi normal karşılıyorum. Üstte bahsedilen yazarla da alakam yok. Yazan kişiye belirtmeme rağmen silmemiş. Burada işler böyle herkes herkesin nickaltına sevildiği ve sevilmediği özellikleri yazar demiş. Aptalca bir sataşma.