laleina

entry51 galeri2
    51.
  1. Gerginliğini bırakmış, artık rahat rahat yazan biri.
    0 ...
  2. 50.
  3. Nerviocum, içindeki gildedi çıkarıverdi işte anlamadın mı djjd
    0 ...
  4. 49.
  5. Fake hesaplarını alıp defol bence. Kendi kendini artılayan yıkık. Ağzından düşürmediğin bazı uzuvlar var, dön de onları bir daha oku. Hadi teyzeciğim, paslanmış bir miksersin sadece..
    4 ...
  6. 48.
  7. ‘’antipatik teyze, belinin genişliğinden biz sorumlu değiliz. lütfen hasetlik yapma. azıcık spor yap ve lokmalarını küçült. tamam sana da mesaj atarlar, üzme kendini lütfen. bu yaşlarda biraz daha dikkatli olmalısın.‘’

    Kız laleina sen böyle bodyshaming yapan bir kız değildin sanki ya noldu kim ne yaptı sana da bu hale evrildin ya.
    Yaşla başlamış lokmayla bitirmişsin cümleyi. Yakışmadı..
    1 ...
  8. 47.
  9. Pü kız, hem sahtekar hem yalancısın. Benim küfür kullandığımı kim görmüş. Yazıklar olsun gerçekten..
    0 ...
  10. 46.
  11. Siz cidden kafayı yemişsiniz. Antipatik mikser. Ağzın öyle bozuk ki küfür ve argo olmadan doğru düzgün bir şey yazamıyorsun bile. işin gücün insanlara bulaşıp kaos çıkartmak. Muhtemelen sen birinin fake hesabı olmalısın. Bu derece yıkık bir profilin gerçek olabileceğine inanmıyorum çünkü. Karton bey, size buradan malzeme çıkmaz. Gidip başkalarından azar işitmeye devam edin lütfen. Beni rahat bırakın ya.
    5 ...
  12. 45.
  13. 44.
  14. Arkadaşlar bir teorim var. Ben bu hesabın aslında gilded olduğunu düşünüyorum. Biliyorsunuz ki gilded bacım özellikle kızlarla anlaşamayan bi tipti.. ne yani şimdi kendine hayali bi arkadaş mı yaptı. Üzüldüm lan yalan yok..

    Edit: Üslubu zaten kendini ele veriyor.
    4 ...
  15. 43.
  16. pazar gece 4'te sözlüğe aşk şiiri yazacak kadar ne yaşadığını merak ettiğim yazar.
    0 ...
  17. 42.
  18. bilip bilmeden kendisini troll bir yazarla karıştırdığım için fitne çıkarmış oldum.
    kendisinden bunun için özür dilerim.
    kusura bakma. yanlış anlamışım seni.
    entryleri sildim.
    1 ...
  19. 41.
  20. sayı tuttuysa uyuz olmuştur turu.
    0 ...
  21. 40.
  22. 39.
  23. Senden de kimse hoşlanmıyor true bey. O iş ne olacak?
    2 ...
  24. 38.
  25. tamam kardeşim senin kapasiten yüksek benimki düşük. senden tek isteğim benimle muhattap olma benim hakkımda yazma. bu kadar basit ya.
    2 ...
  26. 37.
  27. Herkesin sapık dediğine, “sapık diyorlar” deyince kızan biri gelip çatmış. E ama herkes sana sapık diyor bunda benim ne suçum var? Trollsen gül, değilsen haline üzül. Kapasitence yaşamayı kabullen şekerim.
    5 ...
  28. 36.
  29. Trunun kibarlık.. noldu len taş mı düştü kafana.
    1 ...
  30. 35.
  31. bak ablacım ikidir bana laf çakıyorsun.

    bayansın diye laf etmiyorum. bir laf ederim. kaldıramazsın. üzülürsün. yapma canım kardeşim. bana bulaşma. işine bak. o şerefli gururlu güzel dünyanda mutlu bir şekilde yaşa.
    3 ...
  32. 34.
  33. burası iğrenç olsun veya olmasın düşünceleri saklama değil, yazma yeri .önce bunu bilelim.sözlükler bunun için var.haaa üslup ,yazım dili ,bu ayrı bir tartışmanın konusu olur.
    0 ...
  34. 33.
  35. Bir insanı tanımadan etmeden arkasından atıp tutmak kolay ama söyleyeyim; güneş balçıkla sıvanmaz. iğrenç düşüncelerinizi kendinize saklayın.
    3 ...
  36. 32.
  37. bu arada kürt düşmanı olması büyütülecek bir mesele değil. eğer bu sorunsa türk evlatlarının %90 ı sorunludur .lütfen bırakın şu "hepimiz insanız ,ölüm var" muhabbetlerini..
    0 ...
  38. 31.
  39. iftira atan atana. Meriçlik uğruna ne tuhaf taklalar atıyorsunuz. Mesajlarda cevap alamayanlar da saldırıya başlamış. Hep aynı şeyler.
    2 ...
  40. 30.
  41. Ben gerekeni yaptığımı düşünüyorum.
    1 ...
  42. 29.
  43. üstün triplere giriyor mu bilmem ama elit gözükeceğim diye insanlıktan nasibini kaybetmediği kesin.
    zalime zalim diyen. yavşağa yavşak diyen insanlar iyidir.
    hal hareket ya da duygu konusu tartışılır. hepimiz farklıyız zaten.
    ama hayatın tadı da tuzu da burada gelir. farklılık iyidir.
    2 ...
  44. 28.
  45. soğuk nevale hanim yazarımız ,ama ben sanki kalbini ısıtacak ruh eşine de kapıyı araladığını düşünüyorum.
    0 ...
  46. 27.
  47. Ay şimdi bana mı sardınız? Nerede fotoğraf atmışım pardon da? Ayrıca kime ve ne zaman hepinizden iğreniyorum dedim? Teröristleri ve onlara destek olan kekoları sevmeyen Atatürkçü bir vatandaş olmanın nesi ırkçılık? Kavramların içini boşaltmayın. Trollük yapan biriyle de dalgamızı geçeriz. Meriçlik uğruna yalan söyleyerek iftira atıp başkalarına bulaşmayın. Hadi şekerim, lütfen.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük