iremga

entry1161 galeri124
    1111.
  1. Çok tatlı biriydi kısa bir süre konuşmamız olmuştu. Çok üzüldüm şu anda.
    2 ...
  2. 1110.
  3. irem niye silik neler oluyor allahınız aşkına?
    3 ...
  4. 1109.
  5. irem silik!

    Ulan ya şu kızı gönderdiniz ya burdan hepinizin aq.
    6 ...
  6. 1108.
  7. Nerelerdesin sen kitap badim? Tülay geri dön.
    2 ...
  8. 1107.
  9. Öldüm sandım ya. Arkadaşlar beni ağlatacaksınız, teşekkürler :’)

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2494217/+
    3 ...
  10. 1106.
  11. 1105.
  12. 1104.
  13. Yanındayız demeye gerek yok zira alayına yeter hemşerim.
    3 ...
  14. 1103.
  15. Sözlükteki varlığı inanılmaz keyif veriyor bana.
    zaten kendisini ne çok sevdiğimi söylememe gerek yok.

    Sadece Ahlaksız itler üşüşmese her şey çok daha güzel olacak.
    3 ...
  16. 1102.
  17. 1101.
  18. hakkında sağda solda yazılanları görünce iki çift laf etme gereği duyduğum yazar. Hatta ufak bi itirafta bulunayim, ilk başlarda uzaktan izlerken kendisini sözlük teyzesi gibi görmüştüm. her şeye ayar vermeye çalıştığı için tavırlarını biraz fazla bulduğum yazardı. dürüst olayım, üslubunu yadırgardım.

    ancak sözlükte zaman geçirdikçe, ortamın o leş ve toksik eril yapısını soludukça taşlar yerine oturdu. bu kız aslında sadece bu ortamın anladığı dilden konuşuyor. bir kadının bu kadar saldırgan bir ortamda yıllardır geri adım atmadan kendi bildiği gibi var olması aslında büyük bir direnç. yürümeye devam etsin, arkasındayız.
    5 ...
  19. 1100.
  20. 1099.
  21. 1098.
  22. Buradaysa neden yazmıyor kitap badim? Büyülü gerçekçilik sever misin bilmiyorum ama yeni bir kitap seçtim. Gel de okuyalım. Kafka sonrası güney Amerika edebiyatı iyi gider.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2491749/+
    4 ...
  23. 1097.
  24. onun paylaş dediği karikatürü paylaştım, sıfır artı oy! o paylaşsaydı şimdiden 9 artı almıştı, yazıklar olsun size verdiğim emeklere be...
    5 ...
  25. 1096.
  26. Nerde bu sözlüğün en mükemmel kızı ya.
    3 ...
  27. 1095.
  28. 1094.
  29. Birader yine nereye gitti yahu..

    Edit: Buradaymış.
    3 ...
  30. 1093.
  31. 7 gündür entry girmemek ne ya.

    insan demez mi asker arkadaşlarım merak eder diye !
    1 ...
  32. 1092.
  33. Nerelerdesin kitap badim? Yokluğunda çok kitap okudum demek isterdim ama maalesef okumadım. Neyse, öyle işte.
    Bir de fait sait'e katılıyorum. insanların arkasından abuk subuk neden konuşuyorsunuz siz? Saçma sapan şeyler yapmayın.
    4 ...
  34. 1091.
  35. 1090.
  36. Birader O ayağı bi tarafınıza şey etmesin dikkat edin de…

    insanlar burada yokken arkasından konuşmaya ne kadar meraklısınız amk
    7 ...
  37. 1089.
  38. Töbe de.. Sonra biz sana kızsak neden böyle başlıklar açıyorsunuz diye bize demediklerini bırakmıyorlar, ama aiz başlığı hortlatanlar sütten çıkmış ak kaşık muamelesi görüyorsunuz.
    1 ...
  39. 1088.
  40. 1087.
© 2026 uludağ sözlük