hakkında sağda solda yazılanları görünce iki çift laf etme gereği duyduğum yazar. Hatta ufak bi itirafta bulunayim, ilk başlarda uzaktan izlerken kendisini sözlük teyzesi gibi görmüştüm. her şeye ayar vermeye çalıştığı için tavırlarını biraz fazla bulduğum yazardı. dürüst olayım, üslubunu yadırgardım.
ancak sözlükte zaman geçirdikçe, ortamın o leş ve toksik eril yapısını soludukça taşlar yerine oturdu. bu kız aslında sadece bu ortamın anladığı dilden konuşuyor. bir kadının bu kadar saldırgan bir ortamda yıllardır geri adım atmadan kendi bildiği gibi var olması aslında büyük bir direnç. yürümeye devam etsin, arkasındayız.
Buradaysa neden yazmıyor kitap badim? Büyülü gerçekçilik sever misin bilmiyorum ama yeni bir kitap seçtim. Gel de okuyalım. Kafka sonrası güney Amerika edebiyatı iyi gider. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2491749/+
Nerelerdesin kitap badim? Yokluğunda çok kitap okudum demek isterdim ama maalesef okumadım. Neyse, öyle işte.
Bir de fait sait'e katılıyorum. insanların arkasından abuk subuk neden konuşuyorsunuz siz? Saçma sapan şeyler yapmayın.
Töbe de.. Sonra biz sana kızsak neden böyle başlıklar açıyorsunuz diye bize demediklerini bırakmıyorlar, ama aiz başlığı hortlatanlar sütten çıkmış ak kaşık muamelesi görüyorsunuz.