ya ben bir şey itiraf etmek istiyorum. bu kardeşimize ben silik attırdım.
şöyle ki, bu entrylerinde cümle sonuna nokta koymuyordu. ben de bunun 8-9 tane entrysini arka arkaya ispiyonladım akşama silik yedi. kih kih kih.
ya aslında yapmazdım böyle bir şey ama sabah nicaltımda beni tehdit etti. tekeri korudu. seni zorbalayacam dedi. ben de böyle yaptım.
kusuruma bakmasın ama cümle sonuna nokta koymayı öğrensin dimi yaaa! yani sözlükler whatsapp değil ki, yani. cümle sonuna nokta koymuyosun. silerler bacım geçmiş olsun.
bugün öbür sözlükte nickaltımda şahsımı tehdit etmiştir. tekeri koruma sevdası başını yakıyor, ne geliyorsa başına teker yüzünden geliyor ama o hala tekeri koruyor. hiç akıllanmıyor.
Bik bik gitmeyecek. Dün gece yazıştık. Kesin bilgi
Biraz ara vermesinin daha doğru olacağını söyledim.
Gidenler için de şu kadaranı söylüyorum onların da biraz zamana ihtiyaçları var.
Açıkçası kendisini sözlükte görünce çok keyif alıyordum.
Zaten ne kadar sevdiğimi herkes bilir.
Tanıdığım için mutlu olduğum insanlardan biri.
Daha yeni görüyorum hesabını sildiğini.
Kızgınım.
Ayıp gerçekten.
Nedir derdiniz anlamadım ki.
Feyk hesaplar terbiyesizlikler..
Bu kadar hayatsız ve boş olmayı nasıl başarıyorsunuz.