Töbe de.. Sonra biz sana kızsak neden böyle başlıklar açıyorsunuz diye bize demediklerini bırakmıyorlar, ama aiz başlığı hortlatanlar sütten çıkmış ak kaşık muamelesi görüyorsunuz.
Nerelerdesin kitap badim? Yokluğunda çok kitap okudum demek isterdim ama maalesef okumadım. Neyse, öyle işte.
Bir de fait sait'e katılıyorum. insanların arkasından abuk subuk neden konuşuyorsunuz siz? Saçma sapan şeyler yapmayın.
Buradaysa neden yazmıyor kitap badim? Büyülü gerçekçilik sever misin bilmiyorum ama yeni bir kitap seçtim. Gel de okuyalım. Kafka sonrası güney Amerika edebiyatı iyi gider. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2491749/+