gaziantep

entry702 galeri82
    677.
  1. zeugma'yı gördüm bitti benim için.
    bayılıyorsunuz saçmasapan kebapçıları ünlü yapmaya. koçak'ta baklava da baklava işte normal.
    1 ...
  2. 676.
  3. 675.
  4. 674.
  5. harbi gazianteplileri çok severim. yaşamayı seven insanlar .

    çok göç almışlar. bilahhassa hırtlar. kalite düşmüş.
    0 ...
  6. 673.
  7. Gaziantep yapılaşması diğer büyükşehirler gibi olmamıştır.
    Mesela mersin'de doğuya gittikçe gecekondu semtler artarken, batıya gidildikçe cazibe merkezi kesimler başlar. Adana'da da kuzey (gelişmiş)-güney (gecekondu) endeksli bir gelişim vardır.

    Gaziantep'te ise kesin sınırlar yoktur.
    Daha karmaşık bir görüntü çizer.

    ibrahimli, emek, sarıgüllük, güvenevler, değirmiçem gibi mahalleler en güzel kesimlerdir. Kaliteli mekanlar, güzel parklar, avmler, nezih ortam her şeyi bulmak mümkündür.

    Karataş, beşyüzevler, kolejtepe, akkent, binevler, üniversite gibi kesimler de ağırlıklı memur yerleşimi olarak kurulup cazibe merkezi olmuştur.

    Asıl Gaziantep çarşı karagöz, çarşı yeşilsu ve buralardır.
    Çarşıya yakın diye düztepe, vatan gibi yerleri gerçek Gaziantep sanmayın.

    Gaziantep'i bilen biri yanınızda yoksa gazikent, seyrantepe, kuzeyşehir gibi kentten kopuk mahalleleri de size gerçek Gaziantep gibi tanıtabilirler.
    1 ...
  8. 672.
  9. Geçen pazar salaş yere gittik antepte karışık kebap 600,adana 400 idi.
    2 ...
  10. 671.
  11. Sarmısak kebabı ne yav, ilk defa duydum?
    Bi araştırayım bakayım nette.
    1 ...
  12. 670.
  13. Ünlü yerlerinde adamı sikiyorlar. Ama salaş tabir edilebilecek yerlerde harika lezzetler var. Hem yarı fiyatına.
    Nohut dürüm,katmer,beyran,baklava bu şehrin efsaneleri.2 tane kendi kebapları var. Ali nazik ve sarmısak kebabı. Geri kalanları çalmışlar. Ali nazik tencere yemeği olduğu için her yerde bulunmuyor.
    0 ...
  14. 669.
  15. ayakta geçiriyorlar mı yoksa masaya mı yatıırıyorlar?
    bir şehrin lezzetinden bahsedebilmek için ucuz lokantaları güzel yiyecek üretmeli, ucuzsa gelelim? kazık her yerde güzel.
    2 ...
  16. 659.
  17. insan Gaziantep aşerir mi. iki gündür bir Antep’e gitme sevdası geldi bana.
    Sabah 10 da ılık baklava …
    Ufff.
    0 ...
  18. 658.
  19. 657.
  20. merkezine gittim birkaç gün kaldım ve diyebilirim ki kafamı dinledim. nohut dürümü çok güzel,dönerleri adanadakinden daha ucuz ve leziz(döner diyorum dürüm değil).
    mutfağı zaten harika bir şehir.
    0 ...
  21. 656.
  22. güneydoğu anadolu bölgesi'nde bulunan il. suriye'ye sınırı vardır. kilis'in kuzeyinde bulunur.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2395304/+
    1 ...
  23. 655.
  24. Antepte 4 sene kaldım. Beyranı,nohut dürümü,katmeri,baklavası,yuvalaması efsane. Kebapları güzel. Ben insanınıda sevdim. Baklavanın en iyisi bence çelebioğlunda.
    1 ...
  25. 654.
  26. Adana ile birlikte gastronomi kenti olduğu doğrudur.
    Adana, Gaziantep, Hatay..

    Yaklaşık 15-20 sene yaşadığım fahri memleketimdir ayrıca.
    0 ...
  27. 653.
  28. 10-10.30 gibi ılık baklava yiyeceksin almacı pazarı güllüoğlunda.
    1 ...
  29. 652.
  30. Adana ile birlikte tam bir gastronomi cenneti.
    1 ...
  31. 651.
  32. bu hafta gelinim diye bir program izledim.
    anteptelerdi.
    evlerini tanıtıyorlar. yemekler hazırlıyorlar. birbirlerini puanliyorlar.
    arkadaş herbiri o kadar emek veriyor, birbirlerini düşman gibi elestiriyorlar. ben katılamazmisim, sinirim bozulurmus.
    velhasi aralarında çok melek huylu bir hanım kızımız vardı. ben o kazansın diye çok dua ettim. o kazandı;))))))))
    seviyorum seni gaziantep'im.

    haftaya adanadalar. benim eski 2 sevgili adanalı. onu da izlicem;(
    0 ...
  33. 650.
  34. Ben çeşitli aralıklarla dört yıl gittim.yaklaşık 1 yıl kaldım. Ben sevdim bu şehri.insanı güzel,yemekleri güzel. En son 5 ay önce 3 günlüğüne yemek yemek için gidip döndük.
    1 ...
  35. 649.
  36. 20 seneye yakın yaşadığım, Fahri memleketimdir.
    Memleketim olan bir Akdeniz ilçesinden sonra bana hala en tanıdık gelen şehirdir burası.

    Türklüğün kalelerinden biridir ayrıca.
    Güneydoğu bölgesi ile kültürel anlamda hiçbir alakası yoktur; Maraş, Kayseri, sivas neyse Antep de odur.

    Şehir merkezi nüfusu açısından ülkenin Adana'dan sonra 6. Büyük kentidir.
    Antalya ve konya'dan en az 350-400 bin daha büyüktür.
    0 ...
  37. 648.
  38. Fıstıklı dondurması fena olmayan şehir.
    Bütün bütün fıstık parçaları var içinde, yemyeşil, löp löp gömüyorsun fıstıklı kadayıfla birlikte böyle ufff düz duvara tırmandırır.
    0 ...
  39. 647.
  40. karmakarisik bi sehir. kebabi ve katmeri disinda bi seyinj begenmiyorum.
    0 ...
  41. 646.
  42. 645.
  43. 644.
  44. Merkez nüfusu 1 milyon 803 bin olan sanayi kenti.
    Toplam il nüfusunda 9. Olsa da, şehir merkezi büyüklüğünde Türkiye'nin 6. Büyük kentidir.

    Şehir merkezi Antalya ve Konya'dan daha kalabalıktır.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük