ezel

entry5773 galeri306
    4970.
  1. türk dizi tarihi için bir fenomen olmuştur ve öyle de kalacaktır.
    4 ...
  2. 4969.
  3. finali havada kalmış dizidir. Yanlış anlamayın ezelin bir sinema filmi felan yapılmasın. Bu dizi zaten 71 bölüm boyunca insanlara ikilem yaşattı.bundan sonrada böyle kalsın...
    2 ...
  4. 4968.
  5. her zaman şu dakikalar; "tüm sıkıntılarınızı ve dertlerinizi bir kenara atın. birazdan ezel var ulan." diye girdiğim face statümü piç gibi şu şekle sokmuş dizidir.

    tüm sıkıntılarınız ve dertleriniz artık hep yanı başınızda. çünkü sadece birgün 2buçuksaat onları kenara atacağınız ezel yok ulan.!
    0 ...
  6. 4967.
  7. Türkiye'de ki karanlık işlerin televizyona yansıtıldığı dizi.
    0 ...
  8. 4966.
  9. yokluğu pazartesi günleri piç gibi kalmıştır.
    0 ...
  10. 4965.
  11. final sahnesine attırayım demek istediğim dizi. 71 bölüm yayınlandı, ben çoğunu zevk alarak izledim. gerisi önemli değil.

    --spoiler--

    final bölümünün bana göre en dokunaklı sahnesi, ömer'in anne ve babasından helallik istediği andı. babası hakkını helal ettikten sonra ömer annesine bakıp 'annem de..' der ve annesi de 'helal olsun oğluum' der. gözyaşları sel olur...

    --spoiler--
    0 ...
  12. 4964.
  13. dizin sonu çok acayipti. ne yazsam diye düşünüyorum hala. ömer öldü mü yazayım? ömer ölmedi mi yazayım?
    o kadar zehir içti herif. belki başka hayatta.
    sonunda birkaç mutlu şey olsaydı yahu. dayı falan çıksaydı mezardan mesela.*
    şu an tek istediğim ömerin portakalda vitamin olduğu yıllardaki dayıyı anlatsın. o 197x sahneleri vardı ya. onun dizisini çekseler.
    en başından. gaziantep yıllarından. çok sarardı.
    0 ...
  14. 4963.
  15. hala ömerin ölüp ölmediği tartışılan dizidir.

    --spoiler--
    la öldü la adam. dayı şiir okurken benim anlatıcaklarım bitti. burdan sonrası hiç olmadı dedi. izleyin biraz adam gibi şu diziyi.

    edit : hala anlamayanlar için
    kapıyı açan ömerdir. ama bu bir hayal. yani gerçekte olan birşey değil. ömer ölmüştür aslında böyle bir durum olmadı.
    --spoiler--
    1 ...
  16. 4962.
  17. 4961.
  18. Ezele de deli gönül ezele
    Kapılmışım bir vefasız güzele
    Kurudu bağlarım döndü gazele
    Sararıp solduğum umurunda mı?
    1 ...
  19. 4960.
  20. final bölümünde ezel le ali nin vedalaştığı sahne yüreklere ateş düşürmüştür. bir insan ancak bu kadar çaresiz kalabilirdi sanırım. en yakın arkadaşınız ölüme giderken sizle vedalaşıyor ve sizin elinizden bişey gelmiyor.
    0 ...
  21. 4959.
  22. bu kadar çok dizi izleyen biri olarak, bu diziyi nasıl oldu da izlemedim anlamıyorum. çok şey kaçırmış gibi hissediyorum kendimi. umarım yazları her akşam tekrarı verilir ve izleme olanağı bulurum.
    1 ...
  23. 4958.
  24. --spoiler--
    kim soyledi olecegimi, bakarsin geri gelirim.
    ali: gelmicen, oldurucen kendini.
    ezel: belki gelirim
    --spoiler--

    halen finali hakkında kesin yargıya varamadım. bu sözler var. ömer ezel'e dönüştü biliyoruz. ilk bölümler ezel karakter olarak oyunlar içinde ezel'e dönüştü. acaba orada "belki gelirim" can'ın hayali ömer olarak mı geri gelirim hayallerde mi yaşarım dedi.

    valla nereye çeksen oraya gider. tam bir yargıya vardım diyorum final bölümündeki bir sözü herşeyi deviriyor. adi senaristler eminim bu yazılanları okuyup gülüyolardır. açıklama yapında valla rahatlayalım yahu.

    tamam.. eğdik boynumuzu.. oynamayın artık yenildik.. anlamadık ulan anlamadık.
    2 ...
  25. 4957.
  26. sonu ne kadar sikindirik bitsede 114 sayfa ve 5686 entry yazdıran bir diziydi. iyidi hoştu vesselam..
    1 ...
  27. 4956.
  28. karakter olarak eyşanı oyuncu olarak cansu dere'yi beğenmediğimden ölmesine üzülmediğim dizidir. bir de kadın tüm bölüm boynca can çekişti ama bir türlü ölemedi. ifade verdi, ezelle oynaştı, trene bindi ,nan kan kaybıda vardı ne iş??

    bade ah bade ah ah ah. ahlarımdasın bade. o ne temizlik, o ne iyi yürek, ezele sormak lazımdı sen bu kızı hakedecek ne yaptın diye???bi de ezel şu kıza kartları verirken , biriyle yaşamım olsa sen ol isterdim gibi bişiler zırvaladı. giderayak kızın kalbinde ukte bırakmak diye buna denir. tamam kız eyşanı kabullenmiş artık ama yarasının üzerine bu kadar tepinilir mi?

    bir de dizinin kokteylinde gördüm eyşanın ölüm sahnesinde cansu dere ağlamış falan. yaf niye ağlıyorsun ? sanki oyunculuğunun doruğundasında ağlıyorsun. şahsen ben o ölürken bir an evvel bitse dedim. o ne ağır aksak, ağdalı ölüm sahnesidir. gerçek seven olsa ezele benimle gel, benimle kal diye fitikleyip durmazdı. aha badeye bak bağrına taş bastı ezel mutlu olsun diye. ama eyşanın olağanüstü bencilliği ölürken bile yok olmamıştı. can babasız kalmış umurunda mı ?? varsa yoksa istediği olsun.
    1 ...
  29. 4955.
  30. final bölümü an itibariyle izlediğim dizi.

    Türk dizi tarihinde elbette unutulmayacak diziler var: Süperbaba, ekmek teknesi vs. gibi ama "Ezel" benim için artık ayrı bir köşede. Unutmayın arkadaşlar hayatta neyle karşılaşırsak karşılaşalım insan yine de kendi sonunu kendisi yazıyor.
    1 ...
  31. 4954.
  32. final kelimesinin sözlükteki karşılığı olmuştur benim için son oyun bölümüyle.
    1 ...
  33. 4953.
  34. dün izlediğim finali son oyun ağlamaktan gözlerimi şişirmiştir. efsane bitti. şimdi bizi behzat ç. ile yalnız bırakmıştır.
    1 ...
  35. 4952.
  36. --spoiler--
    neleri geçtik lan olmaz delirdin mi lan olmaz olmaz.. yoook.. can? can. oğlun lan oğlun nolucak?
    olmaaz olmaz dedim lan. sen neleri geçtin sen biz geçtin hapsi geçtin sen şimdi olmaz olmaz pest etmek olmaz sana yakişmaz abim
    bak şimdi abim 1-2 aya düzelir
    ben aşk acisi bilirim ömer bilmem sanma bahardan sonra kaç kere dayadım namluyu ağzıma
    geçiyo abim geçmez saniyosun ama.. bitmiyo tabi.. biter mi. sonra başka biri çikiyo karşina çikmaz diyosun ama çikiyo seviyosun.. sevmem diyosun ama seviyosun.. doğru diyorum abim bak doğru diyorm
    görmeem görmem ben ömer'imi
    --spoiler--

    birçok kişi ezel'in önceki vedalaşmalarıyla hüngür hüngür ağlarken, bu sözler ali'nin ağzından dökülürken içi akmıştır.
    1 ...
  37. 4951.
  38. "Geldim dize, eğdim boynumu; oynamayın tamam yenildim!" repliği ile Kenan imirzalıoğlu'nun tüm oyunculuk kariyerinin nirvanasına ulaştığı dizidir. Ayrıca lost çok bozdu ancak kerem deren ve pınar bulut hiç bozmadılar.
    7 ...
  39. 4950.
  40. --spoiler--
    "ben o gün polisler kapıyı kırıp içeri girdiğinde öldüm ali abi."
    "ben seni affetmeye, cengiz'i cezalandırmaya, eyşan'ı alıp gitmeye gelmişim."
    --spoiler--
    3 ...
  41. 4949.
  42. Son yılların yok tüm yılların en iyi yerli dizisidir efendim kendileri. Final bölümüyle şu yaşında delikanlı adamı hunharca ağlatmıştır. Hele o Ali'den ayrıldığı sahnede odada yalnız olmamdan mütevellit "ali abi bırakma şunu" diye haykırmama sebep olmuştur.
    Yalnız Eyşan'ın ölmesine üzülmedim desem yeridir. Zaten Ezel'in Eyşan'a dönmesini de hiç yakıştıramadım Ezel gibi delikanlı bir adama.

    Niye derseniz bir kere abi bu hatun seni her fırsatta sattı. Ulan dizi boyunca etmediğim küfür kalmadı bu hatuna. Bunun yanında baba bu kızın kardeşi bildiğin sana aşıktı bari onun ruhuna biraz hürmet et değil mi. Hadi hepsini geçtim o Bade'ye çok yazık oldu. Ulan tertemiz kızdı sana kadar. Kızı kendine aşık ettin daha başka şeyler de ettin sonra terk edip Eyşan'a gittin. Hapisten kaçınca yine ona gittin o seni bağrına bastı. Ulan eline o kartları verirken kız diz çökünce ben ağlamaktan baygınlık geçirdim hayvan herif yazık değil mi kıza. Kızın bildiğin hayatını b.k ettin. Her ay mektup yaz ne lan. Ezel gibi delikanlı adama böyle kız yakışırdı vesselam. Hem hazır Eyşan da ölmüş yardır gitsin abi ne diye kasıyon.

    Son kısım biraz lost u hatırlatmadı değil. Yalnız o fenerin kapısını açanın kafa kaşıma olayından ömer olması muhtemel. Bir de kısa ve hafif şişman oluşu bana cengo yu hatırlattı. O ... ölmediyse sabah akşam söverim artık.

    Sinema filmini beklemekteyiz efendim...
    1 ...
  43. 4948.
  44. finalde ne yaparlarsa yapsınlar, elbet herkesi tatmin edemezlerdi. onlarda herkes kendi finalini yazsın dediler, güzel oldu.

    ayrıca dantes'in tanrıyla olan ilişkisini unutmayıp ezel'e yansıtan senarist birkez daha alkışlandı.

    birde şu var; (#9657992) *
    0 ...
  45. 4947.
  46. muhteşem bir final ile bitirmiş olan, türkiye'nin en iyi, en efsane dizi. daha fazla oyun, yarıcı ters köşeler beklerdim ama son sahne haricinde bu konuda sınıfta kaldı bence.
    bu kadar trajik olayların anlatıldığı bir dizininböyle trajik ve sümkürterek ağlatan bir final yapması normal tabi.

    --spoiler--
    -herhalde ezelin eyşanın öleceğini öğrendiğinde doktorlara önce kızdığı sonra "tamam yenildim. istediğini yaparım... iyileştirin onu.." minvalindeki yakırışlarının olduğu sahne'de oyunculuk olarak yardırmış ve beni gözyaşlarına boğmuştur. aynı şekilde ali-ezel ayrılış sahnesi de müthişti.

    -cengizin itilmiş-kakılmış halleri üzse de yaptığı orospu çocuklukları öldüğünde "oh olsun" dememe neden oldu. iyi ki geberdi pezeveng. bölüm sonu canavarı gibi kafasını kaşıyanın kendisi olduğunu da sanmıyorum.

    -eyşanın da iyi biri gibi ölmesi ayrıca ilginçti. onca yaptığı şeye rağmen sevdiğinin kollarında öldü.

    -dayı yine ses ve görüntü olarak bizlere mest etti. daha önce okuduğu şiiri yeniden okuyunca yine bir irkildim şöyle bir.

    kulak verin sözlerime iyice,
    herkes öldürebilir sevdiğini
    kimi bir bakışıyla yapar bunu,
    kimi dalkavukça sözlerle,
    korkaklar öpücük ile öldürür,
    yürekliler kılıç darbeleriyle!

    kimi gençken öldürür sevdiğini
    kimileri yaşlı iken öldürür;
    şehvetli ellerle öldürür kimi
    kimi altından ellerle öldürür;
    merhametli kişi bıçak kullanır
    çünkü bıçakla ölen çabuk soğur.

    kimi aşk kısadır, kimi uzundur,
    kimi satar kimi de satın alır;
    kimi gözyaşı döker öldürürken,
    kimi kılı kıpırdamadan öldürür;
    herkes öldürebilir sevdiğini
    ama herkes öldürdü diye ölmez!!!

    -final'in sonu karmakarışık bırakıldı. gerçekte ne oldu, ne olmadı? fener'deki adam kimdi? vs. bence dayı "yaşamak için bir tek nedenin varsa eğer bu yüzüğü tak demşti. demek ki sırf can için yaşamayı seçti ezel. o içtiği şey nedir bilmiyorum ama demek ki öldürmeyen bir şey. yine dayı cana bıraktığı notlarla gerçeği yıllar içinde öğrenip 18 yaşında babasını bulmasını sağladı. tabi feneri vs. nasıl buldu bilemiyorum. yani orada yazanlarla bulunuyorsa ali-azad da okur onları ve onlar da bulabilir.

    "ben seni affetmeye, cengiz'i cezalandırmaya, eyşan'ı alıp gitmeye gelmişim."
    --spoiler--
    2 ...
  47. 4946.
  48. final bölümüyle göz pınarlarında damlalarının birikmesine neden olmuş, etraftakiler görmesin diye kendini iyice sıkıp bol bol serpiştirilmiş reklam aralarına sığınarak o göz damlalarını gizlemeye çabalatmış, 2 sezon boyunca yaptığı gibi yine seyirciyi düşünmeye sevk eden bir finale sahip, efsanevi dizi.
    ezelin eyşanla ölüme gidişi bu kadar mı dokunaklı olur ve bir insan sevdiğiyle bu kadar mutlu mu ölüme koşar...
    çok şahane diziydi vesselam...
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük