dizin sonu çok acayipti. ne yazsam diye düşünüyorum hala. ömer öldü mü yazayım? ömer ölmedi mi yazayım?
o kadar zehir içti herif. belki başka hayatta.
sonunda birkaç mutlu şey olsaydı yahu. dayı falan çıksaydı mezardan mesela.*
şu an tek istediğim ömerin portakalda vitamin olduğu yıllardaki dayıyı anlatsın. o 197x sahneleri vardı ya. onun dizisini çekseler.
en başından. gaziantep yıllarından. çok sarardı.