ezel

entry5773 galeri
    4964.
  1. dizin sonu çok acayipti. ne yazsam diye düşünüyorum hala. ömer öldü mü yazayım? ömer ölmedi mi yazayım?
    o kadar zehir içti herif. belki başka hayatta.
    sonunda birkaç mutlu şey olsaydı yahu. dayı falan çıksaydı mezardan mesela.*
    şu an tek istediğim ömerin portakalda vitamin olduğu yıllardaki dayıyı anlatsın. o 197x sahneleri vardı ya. onun dizisini çekseler.
    en başından. gaziantep yıllarından. çok sarardı.
    0 ...