ezel

entry5773 galeri
    4956.
  1. karakter olarak eyşanı oyuncu olarak cansu dere'yi beğenmediğimden ölmesine üzülmediğim dizidir. bir de kadın tüm bölüm boynca can çekişti ama bir türlü ölemedi. ifade verdi, ezelle oynaştı, trene bindi ,nan kan kaybıda vardı ne iş??

    bade ah bade ah ah ah. ahlarımdasın bade. o ne temizlik, o ne iyi yürek, ezele sormak lazımdı sen bu kızı hakedecek ne yaptın diye???bi de ezel şu kıza kartları verirken , biriyle yaşamım olsa sen ol isterdim gibi bişiler zırvaladı. giderayak kızın kalbinde ukte bırakmak diye buna denir. tamam kız eyşanı kabullenmiş artık ama yarasının üzerine bu kadar tepinilir mi?

    bir de dizinin kokteylinde gördüm eyşanın ölüm sahnesinde cansu dere ağlamış falan. yaf niye ağlıyorsun ? sanki oyunculuğunun doruğundasında ağlıyorsun. şahsen ben o ölürken bir an evvel bitse dedim. o ne ağır aksak, ağdalı ölüm sahnesidir. gerçek seven olsa ezele benimle gel, benimle kal diye fitikleyip durmazdı. aha badeye bak bağrına taş bastı ezel mutlu olsun diye. ama eyşanın olağanüstü bencilliği ölürken bile yok olmamıştı. can babasız kalmış umurunda mı ?? varsa yoksa istediği olsun.
    0 ...