ezel

entry5773 galeri306
    3625.
  1. --spoiler--
    şu necip adındaki adamın sesine bir dublaj çeksinler hoca bu ne ya?
    --spoiler--
    1 ...
  2. 3626.
  3. --spoiler--
    beni seç..
    beni seviyor ol..
    ama sevmiyorsan yalan söyleme.
    sevmiyorsan, üzülürüm, ama katlanırım.
    ama sevmediğin halde seviyorum dersen,
    yalan söylersen, o zaman yaşayamam.
    --spoiler--
    2 ...
  4. 3627.
  5. --spoiler--

    ters köşe, özlemişim lan bu söz öbeğini.

    --spoiler--
    0 ...
  6. 3628.
  7. ters köşe olayı bu sefer tahmin edilir cinsten olmuştur. belliydi ezel ve ali nin birbirini satmayacağı.

    ama ezel bade sahnelerine öldüm ya. *
    0 ...
  8. 3629.
  9. Nedenini bilmiyorum ama, gecen sezon finale dogru, finali izlemeyecek kadar, birden bire kendinden sogutan dizi.
    0 ...
  10. 3630.
  11. kimse kusra bakmasın ama 'noluyo götün başın oynuyor' dizisidir. ulan ben ki, ezel'i nefes almadan izlerdim, oysa şimdi elimi yüzümü yıkayıp oturdum bilgisayarın başına. çünkü sızmışım, resmen uyumuşum ezel'i izlerken. gram zevk almıyorum amına koyim artık. şu herkesin bir masada toplandığı bölüm gelsin de, izleyelim.
    3 ...
  12. 3631.
  13. --spoiler 51.bölüm--

    n'oluyo lan dayı ayağa kalkıyor felsefik sözler eşliğinde? dur hanım nevrim döndü, koş bi bana su getir.

    --spoiler 51.bölüm--
    2 ...
  14. 3632.
  15. artık çok sıkan bölümleri vardır.eskiden nefes almadan izlerdik. hop oturur hop kalkardık ama şimdi nerde o günler diyoruz.
    ayrıca sürekli ezelin her boku anlamasıda sıktı artık. sürekli kazanıyor. kimse ona karşı bir oyun kuramıyor. birazda anlayamasın arada kaybetsin. kenan ilk çıktığı 1 2 bölümde sürekli kaybediyordu sonraki 1 2 bölümde berabere kalmaya başladılar ama artık herşeyi anlıyor herşeyi çözüyor hiç kaybetmiyor. iyice sıktı yani
    0 ...
  16. 3633.
  17. kanımca diziyi mayıs'a kadar uzatmak için ağır çekim halinde bize olayların sunulduğu dizidir.

    ama şunu diyebilirim ki; ezel-bade sahnelerini izlerken aşık olasım geliyor yemin ediyorum.
    2 ...
  18. 3634.
  19. --spoiler--
    başta çok sıkıcıysa da sonradan yine toparlayan bir bölüm oldu.
    yahu şu 2011'i bıraksanız da sırf 70'lerden yapsanız şu diziyi ne güzel olur be! tüm hikaye orada çünkü.
    kenan o zamanlar çok çekmiş arkadaş, tabiri caizse skmişler herifin belasını. ama intikam alacağım ayağına masumları katledince haklıyken haksız duruma düşürmüş kendini insanların gözünde ki; (bkz: ezel bayraktar)
    dayı sana çok şey söylenir aslında ama boşver, saygı duyuyoruz sana. selma hanım keşke sen 70'lerde kalaymışsın be, o derece.

    günümüze dönecek olursak; cengiz'in ali ile ezel'i birbirine düşürme planı işin açıkçası komikti. mına koyim millet 50 bölümdür izliyor bu diziyi. kaptı herkes bir şeyler. başından aşikardı birbirlerine bu kadar basitçe düşmeyecekleri. ezel götürüyor bade'yi o da güzel.. kerpeten'in de keyfi yerinde iyi ya.
    birkaç bölüm sonra serdar'ı görmeyiz umarım bu arada.. ya ben bu serdar gömülmeden rahat etmem arkadaş. nasıl bir herifse her an gelecek gibi..

    bu bölüm bayadır es geçtiğimiz, yusuf eğir'i oynayan ustaya da selamlar sunuyorum. ya bu dizinin albenisi de burda arkadaş ya! müthiş bir kadrosu var bu dizinin. oyuncular rollerine öyle bir oturmuşlar ki, et kemik gibiler karakterleriyle..

    bir de çok uzun zamandır ilk defa bölüm sonrası direk fragman verdiler şaşırdım. tuhaf şeyler var sanki haftaya.

    --spoiler--

    .
    2 ...
  20. 3635.
  21. ramiz dayının ayaklandığını görmüşüzdür reklamında. haydi hayırlısı.
    0 ...
  22. 3636.
  23. --spoiler--
    ramiz dayı ayaklanıyor beyler. 51.bölüm iple çekilecek artık.


    --spoiler--
    1 ...
  24. 3637.
  25. sıradan ve sıkıcı bir bölüm izletmiştir efendim, acilen ciddi anlamda toparlanması gereken bir dizi haline geldi yine bu bölümle. bitiminde gösterdiği bir sonraki bölümün fragmanı bile daha heyecan vericiydi.

    --spoiler--

    kenan'ın beni seç beni seç dediği an akla komik şeyler geldi ve gülümsetti. bölüm sonunda götürdükleri pizzalar da gece gece ağızları sulandırdı be sözlük.

    --spoiler--
    1 ...
  26. 3638.
  27. ilk defa hiçbir olay olmadan çok normal bir şekilde bitmiştir.
    7 ...
  28. 3639.
  29. öncelikle sözüm finale..yahu 2 bölümdür bu bade ezel aşkının o ya da bu haliyle bitmesinden hoşnut değilim zira ezel geçen sezon hakkıyla final yapıyordu, olmuyor.

    kenan.. bade'ye pek bir anlamlı bakıyorsun, gülümsetiyorsun beni. gelgelelim yemek konusunda bokunu çıkarmak konusunda üzerinize yokmuş anladık, topluca yuh dedik. karşımda yemek yediğinizi birşeyler içtiğini töbe görmek istemem. hala gerzek gerzek aynı anda hareket etmeler aynı anda konuşmalar falan..ohooo senarist bey şimdi lafım size..liseli mi bunlar böyle, yapmayın etmeyin çok bayık bu sahneler..adam gitsin nelerle uğraşsın sonra hatunun karşısında kem küm..

    eyşan..senin işin değil bıçaklarla uğraşmak..hadi onu bunu bırak kenan'ı ne denli salak bıçaklama sahnesi gerçekleştirdiğinden bahsetmeyeceğim bile ama aklıma takılan ne türlü bir intihar eylemi gerçekleştireceğinin ön hazırlığını evde yapıp cengiz'e bir nevi mektup yazdın onu anlamadım..haaa evde yapacak olsan zaten o bıçakla ancak bileklerini kaşırdın orası apayrı.

    kenan..her türlü senin tarafına geçmiş sana hak vermiş bulunmaktayım bu böşümden sonra..sizin bir olup selma'dan intikam almanız lazımdı birbirinizden değil. bu arada bıçaklanınca çenen açılıyor valla insanüstüsün..hatta bıçalanınca bir yerinden de kan gelmiyor o da değişik. senin cenabetliğin aşık olduğun hatun kısmından kaynaklanıyor, derhal bu konuyu çöz sen önce.

    sonuç..kimin eli kimin götünde söz öbeğini kusursuzca nasıl anlatılabileceğini bize göstermiş dizidir. budur.
    1 ...
  30. 3640.
  31. --spoiler--
    selma hünel: aşık mı sana?
    kenan birkan: tabi ki hayır!
    --spoiler--

    işte bu soru ve cevap özetliyor aslında kenan birkan'ı.
    2 ...
  32. 3641.
  33. ezel-bade aşkının çok zorlama göründüğü dizidir. ezel ki; efsane eyşan-ömer aşkının öznesiydi, göz dolduran, boğaz düğümleten sahnelerin beyaz atlısıydı. eyşan uğruna bok deliklerinden kolye aparan deluğanlıydı. böyle birden bire badeye sanki daha önce hiç birşey yaşamamış gibi -ve de liseli ergenler gibi- aşık olabiliyor olması fazlaca zorlamadır. dizinin kalite ve geçmiş başarısına yakışmıyor.

    ne bileyim böyle aşk falan değil de, metres hayatı olsa sanki daha bir randımanlı olur gibime geliyo. evet. bitti.
    2 ...
  34. 3642.
  35. totalde deniz yıldızından az reyting almıştır. bir efsanenin sonuna geldik arkadaşlar. bu hale getiren yapımcı ve senaristleri kutluyorum.
    1 ...
  36. 3643.
  37. totalmiş reytinglermiş, onu bunu sktir edin de. bu 51.bölüm çok fena geliyor. iki fragman daha eklenmiş n'oluyor lan?

    --spoiler--

    tefo, silahla ayrı karizmasın hacı.

    --spoiler--

    http://www.youtube.com/ezel
    1 ...
  38. 3644.
  39. ali ile ezel arabada aşk meşk konuşurken ezel biraz sıkılarak sohbet ediyordu. ali ise kahkaha atıyordu. yine o an arabadan inmeden önce;
    ali: aha ha ha bişe söyleyeyim mi ha ha...
    ezel: ?!!
    ali: geldik. aha ha ha...
    1 ...
  40. 3645.
  41. 51. bölümüne ait üç fragmana bakılırsa, 24 ocak günü tüm televizyonlar yakılacak... Öyle bir bölüm bekliyor bizleri. Beklentiyi ne kadar yüksek tutmamak gerekirse de, fırtınada ağaçların nasıl çatırdağını düşünmeden edemiyor insan.
    3 ...
  42. 3646.
  43. uzun süredir dizi hakkında yorum yapmıyorum. gününde izlemekte zorlanıyorum zaten kalabalığın vs arasında. zaten reytinge de etki etmiyoruz* o yüzden paşalar gibi hep internetten izliyorum. ha bu yeni mi değişti, yok değil tabii ki başından beri öyle. hem reklamsız oluyo mis, hem de dikkatim dağılmıyor. bir tek 49. bölümü evde ankara'da büyük ekrandan izledim, onu da reklamları fast forward geçerek.

    yani demek istediğim şu ki, dizide o kadar çok şey oluyor ki reklam bile insanın konsantrasyonunu feci şekilde dağıtıyor. ne kadar uzun reklamlar bilmiyorum, bilmekte istemiyorum tabii ki.* ama ben başka türlü 90 dakikanın sonunu getiremem. kesintisiz izlemek lazım.

    neyse mert'in ölümüyle işler değişmeye başlamıştı. hafif hafif rayına oturttular sonrasında. o ön hazırlığın biraz uzun sürdüğü düşüncesindeyim ama başka türlü de çıkılmazmış işin içinden. bu bana ilk sezonda 19-22. bölümler arasında da olmuştu ama sonra dehşet bir bölümle geri gelmişti dizi.

    ben bu değişimde yusuf eğir karakterinin inanılmaz etkisi olduğunu düşünüyorum. hani dizide saf iyi veya saf kötü yok ya. işte bu adam tam bir saf kötü. ben çok eğleniyorum onu izlerken. göt olurken suratında oluşan ifade, o sinirden çıldırmalar falan. on nümero olmuş diyor, tebrik ediyorum.

    kimse kızmasın ama berrak tüzünataç'ı her gördüğümde ata bindin mi? diye sormak istiyorum. galiba arada başka dizilerde vs oynamış ama ben tv kültürüne sahip olmadığım için bilemiyorum. henüz o imajı da silemedi gözümde zaten neyse.

    sonra ezel-bade aşkı zorlama diyenlere de kısmen hak veriyorum. ama bunu ömer/ezel-eyşan muhabbetiyle karşılaştırmayın. hem sonra hepimiz öğk demedik mi lan? eyşan ne kevaşeymiş diye saydırmadık mı zamanında? o yüzden bırakın, ergen de olsa insan aşık olabilir. zaten ben düşünüyorum ki bade karakterinin çılgınca can vermesi lazım ezel'in bir level daha atlayabilmesi için. neyse o zamanı geldiğinde ölür herhalde.

    bir bakıma da iyi oldu ezel'in eyşan'ı geride bırakması. bi karar veremiyodu o yüzden, hiçbir şeyi beceremiyodu son hamleye kaldığı için. şimdi daha iyi olacağı düşüncesindeyim.

    51. bölümün ise iki fragmanıyla beni yerimden sıçrattığını belirtmemde fayda var.
    sevenleri için ramiz dayı'dan geliyor:
    fırtınada ağaçlar nasıl çatırdar bilir misin kardeş?
    3 ...
  44. 3647.
  45. dayı en son yusuf eğir'i ayağına getirdiği konuşmasında inceden geçirmişti.kaç bölümdür konuşmaları hep kısa kısaydı. 3 fragmanı yayınlanan bu kadar ilgi çekmeye çalışıyorlarsa gerçekten güzel olacağını düşündüğüm 51. bölümde dayı da ayarlarına geri dönmüştür.

    --spoiler--
    fırtınada Ağaçlar nasıl çatırdar bilir misin kardeş?
    her insanın binbir maskesi altında da iki yüzü vardır.
    Her insan hem avcı hem kurbandır.
    Hem masum hem canavardır.
    Ne zaman geçer bilinmez birinden diğerine.
    Asıl mesele insanın ne zamandan masumdan canavara geçtiği değil ne olursa geçtiğidir.
    --spoiler--
    1 ...
  46. 3648.
  47. fragmanlarından bişey anlayan varsa beri gelsin.
    0 ...
  48. 3649.
  49. iyi hoş da, o istiklal de çekilen sahneler tam komedi. türkiye yi küçük düşürüyor. hırvatistan da arkadaşlarla izlerken insan yerin dibine giriyor. o ne ulan öyle, çekecek başka bir yer bulamadınız mı dedirtiyor insana.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük