artık çok sıkan bölümleri vardır.eskiden nefes almadan izlerdik. hop oturur hop kalkardık ama şimdi nerde o günler diyoruz.
ayrıca sürekli ezelin her boku anlamasıda sıktı artık. sürekli kazanıyor. kimse ona karşı bir oyun kuramıyor. birazda anlayamasın arada kaybetsin. kenan ilk çıktığı 1 2 bölümde sürekli kaybediyordu sonraki 1 2 bölümde berabere kalmaya başladılar ama artık herşeyi anlıyor herşeyi çözüyor hiç kaybetmiyor. iyice sıktı yani