fragmanlarının 40 saniyelik kesitlerle* yayınlanmasına bayıldığım dizi.
--spoiler--
ve eyşan tüm gerçekleri öğrenir. ve "6 ay sonra" flashforward'ında hala kenan'ın yanındadır. *
--spoiler--
2. sezonunun hiç çekilmemiş gibi yapılıp 1. sezonun sonunda bırakılması gereken dizi. ancak bu şekilde "o ezel ne diziydi be abi" diye hatırlanabilir. aylardır hevesimizi kursağımızda bırakıyor nitekim.
evet en nihayet ben de bu olağanüstü dizi hakkında bişeyler yazabileceğim. geçen yıldan beri kıvranıyordum ama hiç bir sözlüğe üye olmadığım için yorum yapamıyor idim. neyse gelelim sadede:
ne şener şen ne uğur yücel ne de ismi geçen diğer oyuncular; kenan birkan rolü sanki haluk bilginer için yazılmış ve çizilmiş artı 1
kıvanç tatlıtuğ'a gelince. adam sadece yirmi saniye göründü ya..... bekleyin bi de konuşsun bakalım. ondan sonra eleştirin. bu diziyi efsane yapan oyunculara haksızlık maksızlık; bu dizinin kıvanç tatlıtuğ'un popularitesine ihtiyacı yoktu; adam bir görünmeyle haluk bilginer gibi dehadan daha çok konuşuldu diyenler........ ratingin azı çoğu, iyisi kötüsü olmaz. kıvancı bu dizide görmek artı 2
geçen sezonun ezel'in intikamı konusu çok büyük bir ustalık ve kıvraklıkla, bambaşka bir konuya çevrildi. aferin. artı 3
yok efendim beşiktaştan haydarpaşaya gemiyle gidilmişte, arabalı ondan önce gitmişte, olmazmışda falan filan.... arkadaşım sen istanbul'u çok iyi biliyor olabilirsin..... ama bu diziyi severek izleyen her izleyici istanbul'u tanımıyor ve tanımak zorunda da değil. o yüzden sikinden aşşa, kasımpaşa adama kimin nereye nerden neyle gittiği.... sen yorma tatlı canını. eksi 1 değil
tişört-ceket sikine gelince.... çocuğum adam cengiz'i kurtarması gerektiğini düşündüğünde trengarındaydı. koşşa koşşa gideceği için, terlerim falan diye ceketini orada bi yerde çıkarttı , oraya da bıraktı gitti. sonra yine koşşa koşşa gelince, aha çeketi şoraya koyduduydum, terli terli kalırsam hastalanırım giyemde gidem dayının yanına...... demiş olamaz mı yani ha ??? ne o mal bulmuş mağribi gibi atlıyonuz hemennnn eksi 2 değil.
sekizin sakalları.... gerçi önceki entry'lerde yazılmış ama bir daha yazim. özel hareket timleri denen bazı gruplar sakallıdırlar, yani kesmezler. bunlar askerde olurlar subayda astsubayda...... bilmiyosan götünden sallama hemen illaki bi mantık hatası buldum diye.......
senaryo soru işaretleri ve sürprizlerle dolu olacak arkadaş. işte bu dizi de böyle olduğu için çok tutuldu. tabi böyle sağlam bir senaryoya kusursuz oyunculuklar, güzel müzikler ve harika bir yapım-yayın ekibi eklenince ortaya efsane çıkıverdi. böyle kaliteli bir dizinin finali sinema filmi olarak çekilmeli bence. yakışan budur.
şebnem'i çözümleyemediğimiz dizidir. kumar masası sahnesinde öncesindeki olaylara göre cengiz'in elemanı olarak görülür ama aslında ezel'in ajanı bile olabilir.
Senaryo neyi anlatır,nerden gelir,nereye gider bir türlü anlamadığım abukluk abidesi dizidir.Birçok bölümünü izlediğim halde anlat deseler anlatamayacağım bu nadide eserde, ekranı kapatınca tek hatırladığım Tuncel Kurtiz'in yeğenlere verdiği nasihatlardır.
--spoiler--
yeni bölümü başlayalı 1 saatten fazla olmasına rağmen bölümde şu ana kadar dişe dokunur tek olay kenan'ın selma ile görüşme isteğiydi.
--spoiler--