ezel

entry5773 galeri306
    3650.
  1. o değilde çok fazla iyisin berrak*
    onun dışında 50.bölüm gayet iyiydi ve nasıl olacak bilmiyorum ama serdar'ın öldüğüne kesinlikle inanmıyorum yine bir yerlerden hortlar o. büyük adamsın salih kalyon*
    0 ...
  2. 3651.
  3. 1. sezon finalinde 6 ay sonra diye bitmişti. o 6 ay gelmedi mi hala ya da geldi de biz mi kaçırdık anlayan varsa beri gelsin beni de aydınlatsın lütfen.
    0 ...
  4. 3652.
  5. boka sarmis dizi. 1 sezonda bitseydi kral olacakti halbüsem.
    0 ...
  6. 3653.
  7. bir dizide bu kadar geniş kadro, ve bu kadar muhteşem oyunculuk ve ayrıca senaryo güzelliği, anca bu kadar olabilir.

    her karakter muhteşem yansıtılmazki. cengiz'in yavşaklığı, eyşan karakterinin orospuluğu, ezel'in 2 karakteri birden barındırması, kenan ve ramiz dayının intikam oyunları..

    ya da azad'ın babasız geçirdiği onca yılın yansımaları.

    tefo ve ali'ye söz yok zaten. adamlar tam içinde bulundukları dünyayı tam manası ile yansıtıyor.

    diziyi sevme sebebim aslında daha farklı, her bölümün sonu bölümü açıklayarak, oynanan oyunlara geri dönüp bize anlatarak bitmesinden dolayı daha fazla bağlıyor insanı. sonucu biliyorsunuz, bir daha ki bölümde ne olacak acaba diyerek izliyorsunuz.. hiç bir bölüm yarıda kalarak bitmiyor ya, o güzelliği var.

    bize hep dizinin sonunda bi olay olur, diğer bölümü sırf o olay için izlettirdiler, farklı oldu biraz.. seviyoruz efendim.
    3 ...
  8. 3654.
  9. 50. bölümün sonunda ali yi kadrajda görünce mal olduğum dizi. iyiydi harbiden
    2 ...
  10. 3655.
  11. izlerken the godfatherı anımsatıyor aslında ramiz karaeskinin gençliği falan . dayıyı baba don vito corleone gibi benzetmişler sanırım . sırf o sahneleri dizi yapsalar daha çok izleyeceğim belki ama güzel dizi kadrosu sağlam sürüklüyor . iyi iş çıkarıyolar toplama olsa da.
    0 ...
  12. 3656.
  13. Arapça dublajlısı da çıkmış. Dayı arapça nasıl ayar veriyor acaba çok merak ettim.* Öğrenmek için 3. bölümü bekliyeceğiz artık.*
    link:



    edit: ulen dublaj yapacağım diye müziklerin içine etmişsiniz. ayıptır.
    0 ...
  14. 3657.
  15. hiçbir dublaj versiyonunun orjinali kadar bile güzel olamayacak dizidir. allah aşkına yiğit özşener'in ses mimiklerini kim taklit edebilir.
    0 ...
  16. 3658.
  17. ikinci sezondaki tempo düşüklüğü sebebiyle, birinci sezon'un fanları tarafından haksız yere hunharca hakarete uğrayan dizi. halbuki tadı tuzu hala yerinde, halbuki elimizde bir behzat ç. bir de bu var.
    (bkz: yemek yenilen kaba tükürmek)
    0 ...
  18. 3659.
  19. 3660.
  20. ali ezel in dayının adamı olduğunu 22. bölümde anlıyor.
    0 ...
  21. 3661.
  22. gaçılın çok pis spoiler vercem...

    artık ezel kerpeten ali yi sattığında;

    oyundur la buuu..

    dediğim ve ters köşenin boku çıktığı için bi anlamı kalmayan dizi.

    ha severek izliyorum. dexter la birlikte izlediğim tek dizi. ara ara izlediğim behzat ç. de var tabi.

    evet lan ilginç bi dizi zevkim var. hatta önce dexter dan üst üste iki bölüm izleyip ardından çakıyom bi bölüm bezat ç. yi.
    0 ...
  23. 3662.
  24. o zaman 51.bölümün özetinden gelsin;

    --spoiler--

    çünkü bugün, maskelerin çıktığı gün. *

    --spoiler--
    0 ...
  25. 3663.
  26. ezel diye naif bir kız ismi ile adlandırıldıktan sonra bu ismin aslında dizide oynayan yarmanın nicki olduğunu anladığımda biten dizidir benim için.
    0 ...
  27. 3664.
  28. ne yalan söyliyim bi türlü ısınamadım bu diziye. iyide oyuncular var aslında. dayı muhabbeti itici geldi sanırım.
    0 ...
  29. 3665.
  30. ilk sezon fevkaledenin fevkinde olmasına rağmen ikinci sezonda elindeki malzemeyi değerlendiremeyen dizi. her şey bir yana, yaş konusunda yapılan hatalar iyice soğutmaktadır kendisinden.
    0 ...
  31. 3666.
  32. uzun bir aradan sonra çok sıkı bir bölümle geliyor gibi gözüken dizi.
    2 ...
  33. 3667.
  34. uzun bir aradan sonra bomba gibi bir bölüm ile gelmesi beklenen dizidir. ki zaten 49. bölüm güzel 50. bölüm biraz vasattı. 50. bölümü güzel yapan ezel ve ali nin cengiz'e oyunu ve bade idi. ama şimdi dayı da işe giriyor. inşallah adamı ayaklandırma gibi birşey yapmazlar da tadı kaçmaz.
    1 ...
  35. 3668.
  36. --spoiler--
    -ben sana aşık oldum..
    +böyle bir hakkın yok!
    --spoiler--
    0 ...
  37. 3669.
  38. sikindirik olduğu ancak bir yıl sonra anlaşılan dizi. özellikle ekşiciler havale geçiryorlar an itibariyle, tapıyorlardı çünkü.
    2 ...
  39. 3670.
  40. 51. bölümünün ilk 20 dakikasıyla eski günlerine döndüğünü ilan eden dizi.
    hazırsanız, başlayalım.
    0 ...
  41. 3671.
  42. --spoiler--
    badenin başı yanmaz umarım bu telefon numarası yüzünden.
    --spoiler--
    0 ...
  43. 3672.
  44. 51. bölüm ezel standartlarının üstünde bir bölüm gibidir.

    öncelikle ezel bade aşkı tekrar hayırlı olsun.
    sonrasında ise ulan cengiz harbiden zekiymiş. yememiş. ancak ezellerde cengiz'in yemediğini düşünüyor olmalı ki herkes çok dikkatli olsun dedi.
    0 ...
  45. 3673.
  46. ezel inanlarla beraber inanmayanlarada selam çakmıştır.
    0 ...
  47. 3674.
  48. şebnem cengiz'i bade'nin telefonundan arayarak ilerki bölümler için bade'nin başını yakacaktır muhtemelen.

    bu arada ortada kesin dayının kurduğu 3. bir plan var.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük