o değilde çok fazla iyisin berrak*
onun dışında 50.bölüm gayet iyiydi ve nasıl olacak bilmiyorum ama serdar'ın öldüğüne kesinlikle inanmıyorum yine bir yerlerden hortlar o. büyük adamsın salih kalyon*
1. sezon finalinde 6 ay sonra diye bitmişti. o 6 ay gelmedi mi hala ya da geldi de biz mi kaçırdık anlayan varsa beri gelsin beni de aydınlatsın lütfen.
bir dizide bu kadar geniş kadro, ve bu kadar muhteşem oyunculuk ve ayrıca senaryo güzelliği, anca bu kadar olabilir.
her karakter muhteşem yansıtılmazki. cengiz'in yavşaklığı, eyşan karakterinin orospuluğu, ezel'in 2 karakteri birden barındırması, kenan ve ramiz dayının intikam oyunları..
ya da azad'ın babasız geçirdiği onca yılın yansımaları.
tefo ve ali'ye söz yok zaten. adamlar tam içinde bulundukları dünyayı tam manası ile yansıtıyor.
diziyi sevme sebebim aslında daha farklı, her bölümün sonu bölümü açıklayarak, oynanan oyunlara geri dönüp bize anlatarak bitmesinden dolayı daha fazla bağlıyor insanı. sonucu biliyorsunuz, bir daha ki bölümde ne olacak acaba diyerek izliyorsunuz.. hiç bir bölüm yarıda kalarak bitmiyor ya, o güzelliği var.
bize hep dizinin sonunda bi olay olur, diğer bölümü sırf o olay için izlettirdiler, farklı oldu biraz.. seviyoruz efendim.
izlerken the godfatherı anımsatıyor aslında ramiz karaeskinin gençliği falan . dayıyı baba don vito corleone gibi benzetmişler sanırım . sırf o sahneleri dizi yapsalar daha çok izleyeceğim belki ama güzel dizi kadrosu sağlam sürüklüyor . iyi iş çıkarıyolar toplama olsa da.
ikinci sezondaki tempo düşüklüğü sebebiyle, birinci sezon'un fanları tarafından haksız yere hunharca hakarete uğrayan dizi. halbuki tadı tuzu hala yerinde, halbuki elimizde bir behzat ç. bir de bu var.
(bkz: yemek yenilen kaba tükürmek)
ilk sezon fevkaledenin fevkinde olmasına rağmen ikinci sezonda elindeki malzemeyi değerlendiremeyen dizi. her şey bir yana, yaş konusunda yapılan hatalar iyice soğutmaktadır kendisinden.
uzun bir aradan sonra bomba gibi bir bölüm ile gelmesi beklenen dizidir. ki zaten 49. bölüm güzel 50. bölüm biraz vasattı. 50. bölümü güzel yapan ezel ve ali nin cengiz'e oyunu ve bade idi. ama şimdi dayı da işe giriyor. inşallah adamı ayaklandırma gibi birşey yapmazlar da tadı kaçmaz.
51. bölüm ezel standartlarının üstünde bir bölüm gibidir.
öncelikle ezel bade aşkı tekrar hayırlı olsun.
sonrasında ise ulan cengiz harbiden zekiymiş. yememiş. ancak ezellerde cengiz'in yemediğini düşünüyor olmalı ki herkes çok dikkatli olsun dedi.