ezel-bade aşkının çok zorlama göründüğü dizidir. ezel ki; efsane eyşan-ömer aşkının öznesiydi, göz dolduran, boğaz düğümleten sahnelerin beyaz atlısıydı. eyşan uğruna bok deliklerinden kolye aparan deluğanlıydı. böyle birden bire badeye sanki daha önce hiç birşey yaşamamış gibi -ve de liseli ergenler gibi- aşık olabiliyor olması fazlaca zorlamadır. dizinin kalite ve geçmiş başarısına yakışmıyor.
ne bileyim böyle aşk falan değil de, metres hayatı olsa sanki daha bir randımanlı olur gibime geliyo. evet. bitti.