--spoiler--
başta çok sıkıcıysa da sonradan yine toparlayan bir bölüm oldu.
yahu şu 2011'i bıraksanız da sırf 70'lerden yapsanız şu diziyi ne güzel olur be! tüm hikaye orada çünkü.
kenan o zamanlar çok çekmiş arkadaş, tabiri caizse skmişler herifin belasını. ama intikam alacağım ayağına masumları katledince haklıyken haksız duruma düşürmüş kendini insanların gözünde ki; (bkz: ezel bayraktar)
dayı sana çok şey söylenir aslında ama boşver, saygı duyuyoruz sana. selma hanım keşke sen 70'lerde kalaymışsın be, o derece.
günümüze dönecek olursak; cengiz'in ali ile ezel'i birbirine düşürme planı işin açıkçası komikti. mına koyim millet 50 bölümdür izliyor bu diziyi. kaptı herkes bir şeyler. başından aşikardı birbirlerine bu kadar basitçe düşmeyecekleri. ezel götürüyor bade'yi o da güzel.. kerpeten'in de keyfi yerinde iyi ya.
birkaç bölüm sonra serdar'ı görmeyiz umarım bu arada.. ya ben bu serdar gömülmeden rahat etmem arkadaş. nasıl bir herifse her an gelecek gibi..
bu bölüm bayadır es geçtiğimiz, yusuf eğir'i oynayan ustaya da selamlar sunuyorum. ya bu dizinin albenisi de burda arkadaş ya! müthiş bir kadrosu var bu dizinin. oyuncular rollerine öyle bir oturmuşlar ki, et kemik gibiler karakterleriyle..
bir de çok uzun zamandır ilk defa bölüm sonrası direk fragman verdiler şaşırdım. tuhaf şeyler var sanki haftaya.