ezel

entry5773 galeri306
    3150.
  1. son bölümüyle tatmin etmiştir. ters köşe yapar yapmaz derken, oh mis gibi oldu. rahata erdim, başım göğe erdi.
    4 ...
  2. 3151.
  3. bir fındık kaç sincabı takar peşine arkadaş
    (bkz: ulan eyşan)
    9 ...
  4. 3152.
  5. senaristlerin dönüp dolaşığ entrikaları kadına,aşka getireceğini iyice belli etmişlerdir.Bu arada geçen sezonun son bölümünde şebnem cengizleydi demek ki casus olarak oraya girmiştir.belkide
    2 ...
  6. 3153.
  7. hainlerin cengiz ve eyşan çıkması ile şaşırtmamış dizidir.

    (bkz: bu sefer güldürmedi)
    4 ...
  8. 3154.
  9. bu akşamki bölümünün ilk 40 dakikası resmen işkence çektirmiştir hiç bir hareket olmamıştır fakat sonradan toparlayarak ritmini bulması yaşadığımız işkenceyi unutturmuştur bizlere .

    ayrıca hain cengiz çıktı bir memleket meselesi daha çözümlenmiş oldu herkese geçmiş olsundur . *
    2 ...
  10. 3155.
  11. belki tam olmasada yine ters köşe olduk lan dedirten dizi.
    --spoiler--
    hain ilk yarıda cengo, ikinci yarıda eyşan çıkmış olup, herkesin safları yavaştan belli olmuştur. yok lan ne yavaşı oldu işte biliyoz artık kim dost kim düşman...
    --spoiler--
    --spoiler--
    hele o cengizin şeytanı ballandıra ballandıra anlatması yokmu, offf be adammımsın cengo... böyle devam yeğennnn.
    --spoiler--
    5 ...
  12. 3156.
  13. --spoiler--
    cengiz'in kameraya bakarak "hepimiz satarız" demesi güzeldi.
    --spoiler--
    2 ...
  14. 3157.
  15. bu bölümün adı 'iki ev' olmamalıydı;
    --spoiler--
    dünya kadar malım olacağına fındık kadar amım olsun.

    bu arada, selma da az orospu değilmiş hani.
    --spoiler--
    5 ...
  16. 3158.
  17. iki hafta bekledikden sonra tam bir fiyasko çıkan herşeye rağmen sırf dayı için izlenilmesi gereken dizi.
    0 ...
  18. 3159.
  19. --spoiler--
    oo lazer var ya o lazer ... tüm seyir zevkinin içine etti. ulen tribünden kaleciye tutulan lazer bile daha istikrarlı hareket ediyor. bu ne a.k. bi alnından bi şakağından hatta bi ara sanki kafasının üzerinden... yuh diyorum. tamam seviyoruz gözümüz hataları görmek istemiyor ama biraz özenin be abilerim.
    --spoiler--
    0 ...
  20. 3160.
  21. 43. bölüm bize mert'in bir zamanlar ortalıklarda donsuz gezdiğini göstermiştir. malum kutudan don çıkmadı.
    8 ...
  22. 3161.
  23. Dayısını sevdiğim,eyşanına fena halde kıl olduğum,kenanının karizmasına hayran kaldığım ama ne olursa olsun mantığı hiçbir zaman çözemediğim bana göre senaryosu epeyce abartılmış dizidir. Bitse sevindirir.
    1 ...
  24. 3162.
  25. --spoiler--
    ezel eyşan'a, bir de gelişine çaksaydı iyi olacaktı
    --spoiler--
    0 ...
  26. 3163.
  27. habire istiklalde volta atıolar...iki bölümde bii istiklalde a takımı gibi poz verme ne mantık hala çözemedim...
    1 ...
  28. 3164.
  29. 3165.
  30. Kişinin paranoyasını artıran her gördüğü sakallıya dede dememesi gerekliliğini ortaya koyan dizidir.
    0 ...
  31. 3166.
  32. 28 haftadır (28. bölümdeler) israil'de en çok ziyaret edilen ilk 20 site arasında bulunan panet.co.il'in açılış sayfasında olan, bu sitedeki özel sayfasında arapça altyazılarla tüm bölümleri izlenebilen dizi.

    http://www.panet.co.il/Ex...hp?name=folder&id=392
    2 ...
  33. 3167.
  34. 10 ekim 1971 tarihli gazetenin seçilmesi de dikkat çekici olması adına yapılmış herhalde. nitekim deniz gezmişlerin idam kararı 9 ekim 1971'de verilmiştir. ama işin ilginç yanı gazetede idamlara ayrılan alanın süleyman demirel'i yüce divana götürecek ağa elektrik santraliyle ilgili bir haberden daha sonra olmasıdır. bariz şekilde gazeteye göre süleyman demirel'in yüce divana gitme ihtimali 3 insanın idam kararından daha önemsizdir. bugünkü şartlarda bunu değerlendirmek tabii ki doğru değil ancak yine de çok ilginç geliyor insana.

    tanım: ülkenin o yıllardaki* haliyle ilgili dolaylı yoldan da olsa fikir veren dizi.
    5 ...
  35. 3168.
  36. ilk bölümünden beri izlediğim dizidir. bilmem kaç bölüm sonra yok hain yok intikam olaylarına hiç girmeye gerek yok yapılacak tek tespit eysanın katıksız bir *rospu olduğu gerçeğidir.
    3 ...
  37. 3169.
  38. bu bölümde senaristler fena çuvalladı. o masadan kimsenin kalkmayacağını, eyşan'ın kendisine güvenip, kendisi oradayken kenan'ın kimseyi öldürmeyeceğini adı gibi biliyordu. ben bile biliyordum. belki de ben iyi bir senarist ruha sahibim ama sanmıyorum. fena çuvalladınız.
    1 ...
  39. 3170.
  40. --spoiler--
    43.bölümünü beğendiğim dizi. bazı yerleri vasattı ama bazı yerleri ilk sezon'daki efsanevi performanstaydı.
    özellikle cengiz ve eyşan'nın hain olduğunun ortaya çıktığı sahneler çok iyiydi. hatta müthişti de diyebilirim. çok hoşuma gitti. ayrıca diyaloglar da yardı bu bölüm'De. mesela ali'nin cengiz'E olan bakışı ve "sana bayram harçlığı değil silah verdim" deyişi, ezel'in cengiz ve eyşan'a söylediği sözler (mesela "kapağını bulmuşsun cengiz"), yine ali'nin tefo ile olan konuşması ve azad'A 2+1 eve çıkalım sözü, ramiz dayı'nın eyşan'a "kim ölene kadar eyşan?" diye sorması ilk aklıma gelenler.
    bir çok sahnenin yanında cengiz'in "niye mi ruhumu şeytana sattım? çünkü şeytan bana daha iyi davrandı" mealindeki sözlerinin olduğu sahne de müthişti. bir yandan da insan doğasına ucundan dokundu.

    -nedendir bilmem cengiz ve eyşan'ın, özellikle cengiz'in ihaneti bana "güzel günlerimin üç melun adamı var" şiirindeki "sen o günleri (güzel günlerimizi) satıyorsun, gün'DE 10 kağıt, bir çift urgan pabuç, sıcak bir döşek ve 300 papelli kağıt için" kısmını hatırlattı. tabi cengiz'in aldıkları bunların çok ötesinde! gerçi ben hala eyşan'ın (cengiz için birşey diyemem) kenan'ın yanında köstebek olduğunu düşünüyorum. umarım öyledir.

    -bazıları diyor ki 2 tane hain olması şaşırtıcıydı. hayır değildi. kenan zaten "bizim küçük ajanlar" demişti. yani birden çok oldukları belliydi. ama iki'den de çok olabilirler. çünkü eyşan ve cengiz'in ezel'in ömer olduğunu kenan'a söylediklerini sanmıyorum.

    -keşke diyorum ezel hazır fırsatı varken boynunu kırsaydı eyşan'ın da rahatlasaydık. ama nerdeee? adam hala cengiz'e "ona suçsuz olduğumu ispatlayacağım" diyor. sen mallığına doyma ezel.

    -bu bu bölüm'de ortaya çıkan ve benim kesin olarak bildiğim bir şey var ; selma ve eyşan su katılmamış, süzme o.ospu'dur.

    ramizin gençliği (kenan'a) ; "karşındaki kadınsa eğer, hamleni yapmadan evvel iki sefer düşüneceksin"

    -ya bir de birisi şu ezel'in eyşan'ın hain olduğunu anladığı sahne'yi açıklarsa çok sevinirim. çünkü ben anlamadım. kenan eyşan'ı aradığı için mi çakozladı ezel. ama ondan önce tip tip bakmaya başlamıştı zaten. hani acaba telefon kayıtlarından mı anladı diyorum?

    -yine bir ekleme yapayım ; artık şu istiklal caddesindeki iğrenç sahneleri kaldırın ya. gerçekten çok rezalet duruyor.
    --spoiler--
    ramiz dayi-"hangi ev dayanacak gelmekte olan fırtınaya"-ramiz dayi

    edit : beyaz nouma'ya bilgi için teşekkürler. dayı'nın ezel'E anlattığı hikaye'DEn anlamış ezel neyin ne olduğunu. selma'nın adamı uygun yere çekmesi, eyşan'ın ezeli uygun yere çekmesi. böyle çakozluyor durumu.
    2 ...
  41. 3171.
  42. herkes ezelin eyşanın boynunu çaaat diye kırmasını yüreklere su serpmesini bekledi ama olmadı bu sefer güldürmedi.
    kıraydın iydi.
    5 ...
  43. 3172.
  44. sezon başından beri pasif gördüğümüz karakterlerin olayların içinde olmasıyla renklenmeye başlayan bir 2.sezon yaşayan dizi. hatırlayın dayının ezel'le bağlantıyı kopardığı bölümlerde ne kadar sıkılmıştık. şimdi ise selma sadece şarkılarını söyleyen ve aşık olan bir kız modunda değil gayet sinsi bir hanımefendiymiş bunu öğrendik. eyşan kenan'ın şatosunda geçirdiği bölümlerle gayet sıkmıştı, o da sahaya döndü. tabi tefo'nun da dönmesi gayet sevindirici.

    bakıyorum da troller hala başlığına uğramayı unutmuyor. demek ki dizide işler yolunda gidiyor.
    --spoiler--
    temizle temizle hain biter mi?
    --spoiler--
    1 ...
  45. 3173.
  46. --spoiler--
    cansu dere ütü yapabiliyormuş.
    --spoiler--
    3 ...
  47. 3174.
  48. 43.bölümü izlerken bir yandanda diziyi 1-2 aydır hiç izlememiş arkadaşımla mesajlaşıp olayları konuşuyoruz. tabi doğal olarak hain kim muhabbeti çok oldu. arkadaş sürekli cengiz cengiz diye yırttı kendini.

    ben : nerden bildin oğlum?
    o : oğlum hep o satıyo.

    bizde burda kafa patlatıyoruz hain kim diye.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük