ezel

entry5773 galeri306
    3125.
  1. ezel, kendini karanlık lorda teslim etmiş, dark side a geçmiştir. artık o darth bayraktar olma yolunda ilerlemektedir.
    1 ...
  2. 3126.
  3. cengizin hain çıkması durumunda tüm karizmasını yitirecek dizidir. hani süprüüz diye inler ki bu seyirci!
    0 ...
  4. 3127.
  5. atv'nin para uğruna reklamlarla sıçıp sıvadığı dizidir.

    ayrıca bu akşam kıyamet kopması muhtemeldir.
    1 ...
  6. 3128.
  7. an itibariyle ramiz bir kadın yüznden ihanet etmişse kenana, ne farkı vadır cengizden diye düşünmeme sebep olan dizi.
    1 ...
  8. 3129.
  9. hain kesin var o belli de.. evet evet hain cengiz yahu... kesin..
    0 ...
  10. 3130.
  11. 3131.
  12. kim ulan hain?! psikolojim bozuldu.

    yalnız cengizin hain oldugunu tahmin etmek için dahi olmaya gerek de yok hani. sırf bunun için kaç bölümdür oyalıyor olamazlar diye düşünüyorum. olmasınlar. zira hain cengiz çıktıktan sonra hiç bir kurgu kurtaramaz daha durumu.

    ha ali cıksa bomba olur bak! ya da azad cıksa. valla bomba olur. saçma olur, ama şok etkisi yaratır.
    0 ...
  13. 3132.
  14. haini açıklıyorum.
    --spo spo spo--
    hain domdom.
    --spo spo spo--
    asadhgafdghasd.
    2 ...
  15. 3133.
  16. 3134.
  17. an itibariyle hala "ısınma turları" atan dizi. hadi artık, patlat bombayı ezel!
    0 ...
  18. 3135.
  19. --spoiler--
    senaristlerin 43.bölümde kendi kendilerine soru sorarak senaryoyu yazdığı dizi.
    -belki hiçbirisi hain değildir.
    +belki hepsi haindir.
    -ya kenan birkan, benim durumumu tek başına öğrendiyse? vs.

    ama içimi baydınız, yeter artık 1 saat kaldı hiçbir * olduğu yok. hadi be g*t olmak istiyorum ben lan. *

    edit büdüt: fazlalık sahneler olmasa da dizi 40 dk. olsa.

    *demek ki hain şeysi, kenan birkan'a ezel'in ömer olduğunu söylemek değilmiş. olay casusluktan, adilikten ibaretmiş. biz de farklı bir şey sanıp, 2 saatimizi ayırıp 43.bölümü izledik.
    *sahneler artık, karakterlerin nasıl kameraya iyi bakarım, sert ve karizmatik görünürüm egosuyla geçip gidiyor.
    *ben de ruhumu şeytana satıp izlemeyi bıraksam mı acaba? * *
    --spoiler--
    1 ...
  20. 3136.
  21. ali abi ile azat'ın sahnesi ne güzeldi lan. ezel'in o sıcak fon müziğide eklenince harbi çok iyi bir sahne oldu. bu arada ezel armut piş ağzıma düş şeklinde kayıtlardan haini bulursa "hadi beee" derim.
    0 ...
  22. 3137.
  23. 3138.
  24. of o değil de, hain var çünkü ezelin ömer oldugunu nerden öğrendi çok boktan bir çıkış noktası olmuş haini aramak için.

    sanki bu üçlü baştan beri biliyorlar da.. eyşan zaten kenan birkandan öğrendi. diğerleri de çok sonraları öğrendi. of.. bel bağladığım ezele bak. tırt.

    ters köşe yapsa şimdi ama, afilli bir kurgu falan, valla da affederim, gene bel bağlarım ama. haydi bakalım.
    0 ...
  25. 3139.
  26. rahmetli mert'in ne kadar sinsi bi'herif olduğunu da öğrendiğimiz dizi.
    lan karanacı ne ara kolluk kuvvetlerinden manita yaptın.
    2 ...
  27. 3140.
  28. --spoiler--
    "şeytan hepinizden iyi davrandı bana."
    --spoiler--
    1 ...
  29. 3141.
  30. hain ezel çıktı ya la, haydi hayırlı işler.
    1 ...
  31. 3142.
  32. skandal üzerine skandal...
    plan ve uygulamada prison break gibi olabilme yolunda ilerleyen türk dizisi...

    kelime anlamı:başlangıcı olmayan...
    0 ...
  33. 3143.
  34. ilk sezonunu soluksuz,alkolsüz izliyordum.yayınlandığı gün alkol almıyordum.lakin,iyice sıçışlarda olan dizi.inşallah.8-10 bölüm sonra biter.
    1 ...
  35. 3144.
  36. ezelin sonunda şeytana döneceği dizi.
    1 ...
  37. 3145.
  38. hain ilk yarı cengiz ikinci yarı eyşan ganyanı 1.10 olan dizidir.
    bu arada dizi sürekli kendini tekrar ediyor gibi gelmeye başladı artık. 2 bölüm sonra eyşan ezelin tarafına geçecek diyorum ben. ganyanı da 1.15.
    2 ...
  39. 3146.
  40. nevrimin döndüğü bölüm olmaktadır. lan ne bölüm oluyo be.
    vizelerim var şimdi uğraşamıcam muhasebeye çalışmam gerekirken ezel izledim. deydi. ama bu bölümün ana fikri şudur.

    eyşan(selma) adamı suya götürür susuz getirir.
    6 ...
  41. 3147.
  42. hala cengiz'den umudum olan dizi.
    bi iş var bu işte.
    cengiz belki kenan'ın yanına köstebek olarak girmiş olabilir.
    3 ...
  43. 3148.
  44. biri bu dizi ekibine istiklal caddesini girişi yasaklamalı.
    1 ...
  45. 3149.
  46. bir kadın ve ona ölümüne aşık olan iki erkek paradoksunu aşamıyor nezdimde. onca senaryo "bir kadın" psikozunda. bu bağlamda kadını aşağılıyor mu? yüceltiyor mu? umurumda bile değil. ancak erkeğin, erkeklerin sadece sikinin keyfinde olduğunu istemeden ya da bilerek gözler önüne seriyor.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük