bu bölümde senaristler fena çuvalladı. o masadan kimsenin kalkmayacağını, eyşan'ın kendisine güvenip, kendisi oradayken kenan'ın kimseyi öldürmeyeceğini adı gibi biliyordu. ben bile biliyordum. belki de ben iyi bir senarist ruha sahibim ama sanmıyorum. fena çuvalladınız.