bölümün başında temmuz ve adamları silahları doğrulttular, tam ateş edecekler telefon çaldı ve geri dönme emri aldılar. Peki geri dönme emri almasalardı ve doğrulttukları an vursalardı ne olcaktı anlamadım. Ramizin adamlar var tamam da onlar vurana kadar yarısı ölmüş olurdu. Ben mi yanlış anladım, öyleyse açıklama gelirse sevinirim.