ezel

entry5773 galeri
    3161.
  1. Dayısını sevdiğim,eyşanına fena halde kıl olduğum,kenanının karizmasına hayran kaldığım ama ne olursa olsun mantığı hiçbir zaman çözemediğim bana göre senaryosu epeyce abartılmış dizidir. Bitse sevindirir.
    1 ...