ezel

entry5773 galeri306
    2628.
  1. yine insanda kafa beyin bırakmayan bölümdü. işten yorgun argın gel, rahatlamak keyif almak için tv yi aç dizi izleyim de sonrasında, ya bu ezelin ömer olduğu ne zaman belli oldu, yuhhh bahar ölmüş, sekiz çok pis intikam alacağa benziyor inanamıyorum ramizi öldürdü bu ne ya resmen anlamak için pür dikkat kesilmek lazım. bu dizi bize fazla bence gittikçe şizofrenik bir hal alıyorsun, her durumdan bir ters köşe umar oldum, işler düz gittiğinde ters bir durum varmış gibi geliyor. ayrıca senaristlerin kıvançtan intikam alır gibi o güzelim yakışıklı duygusal çocuğu nasıl intikam peşinde bir canavara dönüştürmüşler inanılmaz, behlüldeki gençkız hayran kitlesinin yerini varoş psikopat ergenler alacağa benziyor.
    1 ...
  2. 2629.
  3. ezel i dolmuşa bindirdikleri an senaristlere helal olsun lan dediğim andır.
    3 ...
  4. 2630.
  5. --spoiler--
    dedeye adıyla hitap edilir mi it horuzu!
    --spoiler--
    4 ...
  6. 2631.
  7. dün gece yayınlanan bölümü en iyi üç bölümü arasındaydı ezel'in nedeni ne sekizdi, ne 1970 ler ne de tefonun muhteşem oyunculuğu...
    tek sebebi titrek sesli mimikten yoksun suratıyla eyşan ve neden olduğunu hiç anlaşılamayan belermiş gözlerinin on saniye dışında bölüm boyunca hiç görünmemesiydi...
    6 ...
  8. 2632.
  9. 2633.
  10. fanatiklerinin sözlük formatının amına koymasına vesile olmuştur. saçma sapan başlık-entrylerden sonra da göstermelik tanımlarına hastayım.
    1 ...
  11. 2634.
  12. --sezon 2 tahmini spoiler--
    ali-azad aşkı alevleniyor, şebo ezel'i sattı mı, dayı göğsünden mi tekerlekli sandalyeye düşecek, 3 bölümdür neden hiç oyun göremedik falan filan..

    şahsi tahminim; ali-azad üzerine gidilmeli biraz, ve sezon sonlarına doğru tıpkı bahar gibi azad'ı da son yolculuğuna uğurlarız. kepeten'in bahtı olsun bu da.. ikinci bölümde ezel'in havada kalan "konuşmamız lazım şebnem" lafını önce bi hatırlatmak isterim. bence ortamda ezel'i satış yok ve birkaç bölüm içerisinde ezel'in kurduğu büyük oyunu görebiliriz. yani şebnem bilerek ekarte ediliyor olabilir. tahminim birkaç bölüme öğreniriz. (bkz: i have a bad feeling about this)

    dayının yaralanmasına da gelirsek; bi insanın tekerlekli sandalye kullanması için yanlızca ayaklarının kopmasına veya kullanamamasına, felç olmasına gerek yok. dayı bu yaşında göğsünden öyle bir ameliyata girer ki, daha yürümeye mecali kalmaz.. asıl benim anlamadığım; ezel tarafında hiç para kalmadı, o elektronik sandalyeyi nasıl almayı başardılar acaba.* dayının nasıl sakat kaldığından ziyade, sandalye parasını nasıl denkleştirecekleri düşünülmeli..

    flashback'lere de ayrı saygı duyuyoruz.
    --sezon 2 tahmini spoiler--
    dayının ilk cinayeti, türk televizyonculuk tarihinin de gördüğü en güzel cinayettir.. (bkz: güzel cinayet)
    5 ...
  13. 2635.
  14. ramiz dayı'yı öldürürlerse senaryonun içine edecekleri durumdur. zira 1. sezon finalinde bütün karakterler aynı masada toplanmış ancak hepsi saf değiştirmişti. o masada ali ramiz'in adamı olmuş, ezel tek başınaydı. böyle bir durum söz konusuyken dayıyı öldüremezler birde dayı ölürse dizi artık tat vermez.
    0 ...
  15. 2636.
  16. --spoiler--
    kırk sene önce buraya bir adam indi. elinde bir bavul, cebinde bir bıçak. o kadar..
    tek başınaydı. koca dünya kulağına ''yapamazsın'' diyordu. o'na ''buradan giremezsin'' dediler; girdi. o'na burada kalamazsın dediler; kaldı. o'na ''sen köyden bir fukarasın, sen tek başına bu halinle bu koca dünyanın tepesine mi çıkacaksın? yapamazsın'' dediler.. yaptı!
    --spoiler--
    5 ...
  17. 2637.
  18. --spoiler--
    niye geldin ramiz abi? yoksa bana reddedemeyeceğim bir teklif yapmaya mı geldin?
    --spoiler--
    1 ...
  19. 2638.
  20. --spoiler--
    2.sezon 3.bölümü en iyi bölümlerden birisiydi. oyunculuklar olsun, etkileyici, duygusal sahneler olsun müthişti tek kelimeyle.
    -ben hala herşeye rağmen dayı-ezel oyunu ya da ezel'in tek başına kurduğu bir oyun bekliyorum bu işin sonunda. çünkü ezel'in bu kadar süre hiç aklını kullanmaması sıradışıdır. ayrıca arada esgeçilen (mesela şebnemle konuşucam demesi ve imalı laflar etmesi) sahneler de var. ayrıca neredeyse eminim ki bu sekiz dayı'yı bilerek öldürmeyen yerinden bıçakladı. ya anlaştılar ya da "öldürmiyim ama süründüreyim de hem azat mutlu olsun hem de ben" düşüncesi var.
    -burçin terzioğlu ve ramiz dayı'nın sahneleri muteşemdi. ramiz dayı bizleri o kadar etkilemiş ki ölmeyeceğini bilsek de bu duruma düşmesi üzücü oldu. azat ise bu bölüm'De eyşan şıllığından daha çok süre aldı. iyi ki de aldı da biraz iyi bayan oyuncu performansı izledik. gerçi şebnemi (bu kız için de sattı diyorlar. bence satmadı ama satmış olsa bile eski bölümlerden birini hatırlayın. ali tefo'ya elkoymutu. ramiz dayı da ,şebnem'e "ali seni alsa konuş derse ne yaparsın?" demişti. şebnem ise o kerpeteni bir şıklatsın bülbül gibi şakırım demişti. onlar da gülmüştü. yani bu kız kendini böyle tanıtmış zaten.) de atlamamak lazım.
    -millet onca adam niye sekizi bıçaklamadan önce durdurmadı diyor ki hem haklılar hem haksızlar. haklılar çünkü ezel gidip vurmadan dövüşebilirdi. haksızlar çünkü ezel sekizi vuramazdı dayıya söz verdiği için.
    -rubai sahnesi de çok güzeldi. ezel'in polise ayar verircesine yaptığı hareketler ve dolmuş sahnesi çok iyiydi.
    -ezel'in tefo'ya özel durum sebebiyle pek de kızacağını sanmıyorum. tefo doğru olanı yaptı bence. zaten hemen sonra aradı ezeli önlemlerini alsınlar diye ama ezel paşa açmadı telefonu ramiz dayı'nın sesinin çekim alanına kapıldığı için.
    -cinayet sahnesi herkesi etkilemiş anlaşılan. evet. ben de etkilendim. bayağı iyi çekilmiş. adeta bu dizi'nin türk tv. tarihinin en özenli çekilmiş dizisi olduğunu kanıtlar gibi sanki.
    --spoiler--
    en yakın zamanda ezel'in yeni oyununu görmek dileğiyle.
    1 ...
  21. 2639.
  22. dayının can çekişirkenki hali yürek parçaladı dün akşam.
    sanki kendi dedem bıçaklanmış gibi bir acı duydum, dayı yere yığılırken...
    işte "beyazcam" denilen o sihirli ekrandan odamıza taşan kurgusallığın nasıl da bizleri kendi içine doğru çektiğini, nasıl da karakterleri içselleştirdiğimiz gösteriyor dayının bu sanhesi!
    0 ...
  23. 2640.
  24. --spoiler--
    dayının dizide yediği tek ayar kızı azat'tan geldi. ayrıca onca düşmanı arasından kendisini vuran torunu sekiz oldu. gel de akrabaya isyan etme.
    --spoiler--
    0 ...
  25. 2641.
  26. --spoiler--
    ben onu o gün öldürdüm sadece o şimdi öğrendi
    --spoiler--
    *
    3 ...
  27. 2642.
  28. son bölümde "bol eyşansız" sahnelerle bizi cansu dere denen oyunculuk fukarasından "azad" edenlere teşekkürler!
    ve teşekkürün en büyüğü bu bölüm tabi ki burçin terzioğlu'na! o nasıl bir oyunculuk kumaşıdır be azad? "göz kamaştırdın" valla!
    7 ...
  29. 2643.
  30. En çok kenan birkan ile ramiz karaeskinin asıl olarak nerede düşman olduklarını merak ettiğim dizi ve sonrasında kenan birkanın kimler tarafından desteklenerek bu kadar büyüdüğüdür.
    0 ...
  31. 2644.
  32. kıvanç tatlıtuğ ya rolünün yakışmadığını düşündüğüm abuk sabuk bir dizidir. hemde en az yaprak dökümü kadar. esrarengiz kirli işler, senaryo hatası ve çekim hatalarıyla dolu dandik bir dizi.
    2 ...
  33. 2645.
  34. iq seviyesi 110 ve yukarısı olan kişilerin takip ettiği bir dizi.70 iq ile izlendiğinde " bu ne be, nasıl diziymiş bu ama kıvanç çok tatlı yaaa "dedirtecek dizi
    4 ...
  35. 2646.
  36. kanı bana çekerse yapamaz demiştim şu işe bak yeğen kanı bana çektiği için yaparmış meğer.. dayının son sözlerinden biriydi sırf bu yüzden yinede sekiz'e kızmadığını düşündüren çünki o ezel gibi değil sekiz kesinlikle dayıya benziyor ayrıca oyunculuklar çok iyiydi kıvaç tatlıtuğ'da buna dahil..
    1 ...
  37. 2647.
  38. tek bir bölümünü dahi izlemediğim halde ne olup bittiğini bildiğim dizidir. nasıl iştir arkadaş?
    1 ...
  39. 2648.
  40. azad'a sekiz'in teyzesi dememle ezel fanı yazarlar tarafından mesaj yağmuruna tutulduğum dizi. tamam dostum, teyzesi değil halasıymış*.
    1 ...
  41. 2649.
  42. tuncel kurtiz oynuyor dediler irkildim helal dedim .kenan imirzalıoğlu da var dediler eyvallah güzel dedim .sonra duydumki haluk bilginer de gelmiş oha dedim .sonrasında ufuk bayraktar da cabası diyince artık kimse tutamaz izlerim ben bu diziyi dedim .izledimde fakat karsıma behlül* çıktı * dedim. ama ona rağmen izlerim. izliyorumda bayıla bayıla.
    3 ...
  43. 2650.
  44. klasik türk dizilerinden farklı bir yol izlemekte olan izlendikçede bir sonraki bölümde neler olacağı tahmin edilemeyen bir başyapıttır. artık günümüzde dizler o kadar sıradan olmaya başladı ki nerde ne olacağını kestirmek hiç de zor olmasa gerek. ama ezel bir başka..
    0 ...
  45. 2651.
  46. süt gibi diziydi. behlül geldi ballı süt oldu. yalarım.*
    1 ...
  47. 2652.
  48. ekmek kadayıfıydı, haluk bilginer ve kıvanç girince "kaymaklı ekmek kadayıfı" oldu mübarek.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük