--spoiler--
2.sezon 3.bölümü en iyi bölümlerden birisiydi. oyunculuklar olsun, etkileyici, duygusal sahneler olsun müthişti tek kelimeyle.
-ben hala herşeye rağmen dayı-ezel oyunu ya da ezel'in tek başına kurduğu bir oyun bekliyorum bu işin sonunda. çünkü ezel'in bu kadar süre hiç aklını kullanmaması sıradışıdır. ayrıca arada esgeçilen (mesela şebnemle konuşucam demesi ve imalı laflar etmesi) sahneler de var. ayrıca neredeyse eminim ki bu sekiz dayı'yı bilerek öldürmeyen yerinden bıçakladı. ya anlaştılar ya da "öldürmiyim ama süründüreyim de hem azat mutlu olsun hem de ben" düşüncesi var.
-burçin terzioğlu ve ramiz dayı'nın sahneleri muteşemdi. ramiz dayı bizleri o kadar etkilemiş ki ölmeyeceğini bilsek de bu duruma düşmesi üzücü oldu. azat ise bu bölüm'De eyşan şıllığından daha çok süre aldı. iyi ki de aldı da biraz iyi bayan oyuncu performansı izledik. gerçi şebnemi (bu kız için de sattı diyorlar. bence satmadı ama satmış olsa bile eski bölümlerden birini hatırlayın. ali tefo'ya elkoymutu. ramiz dayı da ,şebnem'e "ali seni alsa konuş derse ne yaparsın?" demişti. şebnem ise o kerpeteni bir şıklatsın bülbül gibi şakırım demişti. onlar da gülmüştü. yani bu kız kendini böyle tanıtmış zaten.) de atlamamak lazım.
-millet onca adam niye sekizi bıçaklamadan önce durdurmadı diyor ki hem haklılar hem haksızlar. haklılar çünkü ezel gidip vurmadan dövüşebilirdi. haksızlar çünkü ezel sekizi vuramazdı dayıya söz verdiği için.
-rubai sahnesi de çok güzeldi. ezel'in polise ayar verircesine yaptığı hareketler ve dolmuş sahnesi çok iyiydi.
-ezel'in tefo'ya özel durum sebebiyle pek de kızacağını sanmıyorum. tefo doğru olanı yaptı bence. zaten hemen sonra aradı ezeli önlemlerini alsınlar diye ama ezel paşa açmadı telefonu ramiz dayı'nın sesinin çekim alanına kapıldığı için.
-cinayet sahnesi herkesi etkilemiş anlaşılan. evet. ben de etkilendim. bayağı iyi çekilmiş. adeta bu dizi'nin türk tv. tarihinin en özenli çekilmiş dizisi olduğunu kanıtlar gibi sanki.
--spoiler--
en yakın zamanda ezel'in yeni oyununu görmek dileğiyle.