ramiz dayı'yı öldürürlerse senaryonun içine edecekleri durumdur. zira 1. sezon finalinde bütün karakterler aynı masada toplanmış ancak hepsi saf değiştirmişti. o masada ali ramiz'in adamı olmuş, ezel tek başınaydı. böyle bir durum söz konusuyken dayıyı öldüremezler birde dayı ölürse dizi artık tat vermez.