dayının can çekişirkenki hali yürek parçaladı dün akşam.
sanki kendi dedem bıçaklanmış gibi bir acı duydum, dayı yere yığılırken...
işte "beyazcam" denilen o sihirli ekrandan odamıza taşan kurgusallığın nasıl da bizleri kendi içine doğru çektiğini, nasıl da karakterleri içselleştirdiğimiz gösteriyor dayının bu sanhesi!