akp ile seçim hükumeti kurmayarak bence hata yapan lider. akp hdp'nin seçim hükumetinde bakanlık almasının tek sorumlusunun kendisi olduğunu meydanlardan haykırdıkça oy kaybedeceği bir gerçek. mhp'yi en az 3-4 puan aşağı çekecek erken seçimde bu hareketler.
adının aksini devleti yönetebilme yeteneği olmayan,sadece kendisini ve menfaatlarini düşünen, ülkeyi zerre kadar umursamayan siyasetçi. https://galeri.uludagsozluk.com/r/817058/+
yaptığı oyunlarla erken seçime yatırım yaptığını sanıyor. hdp'ye 3 bakanlığı vererek ak parti-chp-hdp'yi aynı kareye sokmayı istiyor.
aklınca "bakın biz hariç bu 3 parti ortak olmuştur" propagandası yapacak. halbuki bu noktaya getiren onun çözümsüzlüğü.
anayasa gereği koalisyon olmazsa partilerin meclisteki oy oranlarına göre bakanlıklar dağılacak. bunu biliyor ama umurunda bile değil.
Artık siyasetten elini eteğini çekmesi gerektiği düşünülen politikacı. Ülkede yaşanan kaosta onun da payı var. Millet onu ana muhalefet olarak seçmişmişmiş...oyun kaç????
Tamam siyasi hitabeti veya yeteneği üst düzey olmayan bir politikacı ama yıllarca ülkücülerin sokağa çıkmasını engellemiştir hep sağduyu çağrısı yapmıştır bu yönden çok takdir ettiğim bir genel başkandır kendisi.
Koalisyon olayında ise tamamen haklıdır önerdikleri maddeler çok makul ve doğru ama kürtlerin götünü yalamaya alışan AKP yönetimi kabul etmedi. Haburda bdp'lileri, teröristleri alkışlarla getirenler bugün elli tane laf ediyor döneklik akp'ye çok yakışıyor.
''Emmeye de gelmem gömmeyede'' nin vücut bulmuş halidir. Bakireliğe önem verir fakat ne sevgilisi ile sevişir, ne de koca ister. Bakireliğini sevgilisine de vermiyordur, kocasına da saklamıyordur, masturbasyon da yapmıyordur ama lez de değildir. Nedir? Bilinmez...
hem terörü bitirin sıkı yönetim ilan edin diye açıklama yapıp hem de hdp nin seçim hükümetinde 4 bakanlık almasına izin veriyor. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. eğer kılıçdaroğluna başbakanlık görevi verilseydi hdp chp koalisyonun dışarıdan desteklerdi bu herif. bu kadar sığ bu kadar kıt olur bi herif. tabanı bile anlam veremiyor ne istediğine. bu kadar yanar dönerin siyaset yaptığı bir ülkede bunlardan sonra gelecekler zil takıp kalça kıvırtır.
Türkiyenin gördüğü en niteliksiz siyasetçilerindendir, 17 yaşında 3 ülkücü danışmanıdır tahminim zira her şeye hayirrr isyaaan cekmek tam bir ergen işi, milliyetçilik bu adamın önderliğine kalmış yazık.
(bkz: kambur)
omurgasızlık bu adamlara iyi vurmuş. gelmişler burda bıdı bıdı.
adamın sizde hiç olmayacak bir duruşu var. 4 maddeyi kabul edemeyen 1 parti ve seçim hükümetinde bulunacak kanı bozuklarla durmuyor aynı ortamda. karakter meselesi olduğu için anlamanız güç tabi.
gelecek günlerde çok kötü bir şey olacak ve bu adamında haberi var. seçim hükümetinde bile yer almak istemiyor. öyle bir olay yaşanacak ki diğer partiler gözden düşerken meydan bahçeliye kalacak. bu kadar yokuşun başka açıklaması yok.
türk milliyetçilerin başına enerjik, yerinde duramayan, hitap etti mi hırslandırıp ağlatan, karizmatik bir lider gerekiyor... kim bu ya ! alparslan türkeş bile ölmeden bu adama çok dikkat edin güvenmeyin sakın dediği bir adam bu...
Dünyanın en gereksiz insanı... Liderlik desen yok. insanlara hitabet desen yok. Birleştiricilik yok. Halk için çalışmak yok. Bugüne kadar memlekete tek bir faydası olmamış. Koalisyon zırvalarının dönmesiyle gördük ki kendisi ne emmeye ne gömmeye gelen biriymiş aynı zamanda. Halktan niye oy istediğini bile bilmeyen biri. Partiyi gençlere bıraksa mhp bin çok iyi noktalara geleceğini bildiğinden partiyi iyice yerin dibine sokmayı yaşama sebebi olarak benimsemiş. Dava adamı olmayı sadece o sikimsonik kurt işaretini yapmaktan ibaret sayan yancılarıyla 80 milletvekili soktuysa meclise, mhp bir şahlansa görün neler olurdu. Ama bu insan oradayken mhpden bi sik olmaz. Hdp bile kendini halka cici gösterebilmişken mhp halen bu herifin vasıfsızlığına nasıl tahammül ediyor anlamıyorum. Ulan kendisinden büyük insanlara el öptüren adamdan ne milliyetçi ne Türkçü ne başka Bi bok olur.
Allah tez zamanda yanına çağırsa da şu parti bir silkelenip kendine gelse.