Dünyanın en gereksiz insanı... Liderlik desen yok. insanlara hitabet desen yok. Birleştiricilik yok. Halk için çalışmak yok. Bugüne kadar memlekete tek bir faydası olmamış. Koalisyon zırvalarının dönmesiyle gördük ki kendisi ne emmeye ne gömmeye gelen biriymiş aynı zamanda. Halktan niye oy istediğini bile bilmeyen biri. Partiyi gençlere bıraksa mhp bin çok iyi noktalara geleceğini bildiğinden partiyi iyice yerin dibine sokmayı yaşama sebebi olarak benimsemiş. Dava adamı olmayı sadece o sikimsonik kurt işaretini yapmaktan ibaret sayan yancılarıyla 80 milletvekili soktuysa meclise, mhp bir şahlansa görün neler olurdu. Ama bu insan oradayken mhpden bi sik olmaz. Hdp bile kendini halka cici gösterebilmişken mhp halen bu herifin vasıfsızlığına nasıl tahammül ediyor anlamıyorum. Ulan kendisinden büyük insanlara el öptüren adamdan ne milliyetçi ne Türkçü ne başka Bi bok olur.
Allah tez zamanda yanına çağırsa da şu parti bir silkelenip kendine gelse.