En iyi 4.ler çıksa YiNE ÇIKAMIYORDUK jcjdjdjdjjdjdjjdjdkdkdkkdkdkdkdkdjdj
Turnuvadan önce bu gruptan bizim lider çıkma ihtimalimize tüm yapay zeka analizleri %75 filan veriyordu ajdhdha ilk elenenlerden olduk. Yapay zeka daha bizi tanımamış öğreniyor yavaş yavaş.
Resil rusva olduk
Gene primler ve villalar havada ucustu
Oetadogu comarligi ve varosluk her yerimizden akiyor
Topcular konaklama ucretlerini kendileri odesin
Ekonomi donsunler.
Son maçın saati sabah 5:00 'deydi. Canımız çocuklar zor kalktığımızı görüp boşuna uyanmayalım diye gerekeni yaptılar. Helal olsun bizim çocuklar.
bilgi üniversitesinin arazisi ne olacak görelim .
Daha Eyüp'ü küme düşüremiyon, yapıyı yencem diyon. Siktir git ya hahhahaha.
EDERSON WHATSAPP GRUBUNA NE YAZDI ACABA???
O kadar şiir yazdık yok bi silgi
Sana yetmez bu kadar ilgi
Bende seni mutlu edecek bilgi
Yerim göbeğindeki piyırsingi
Güvenlikten geçerken öter mi?
Benim gibi kimse onu öper mi?
Baban görse tekme tokat döver mi?
Yerim göbeğindeki piyırsingi
ince beline bakar ölürüm
Bazı geceler rüyada görürüm
Dokunmasam ona biter ömürüm
Yerim göbeğindeki piyırsingi
Aşık der bu endam ne?
Bitirdi beni bu sevdan be.
Her hareketin darbe oldu he
Yerim göbeğindeki piyırsingi
GS puan kaybediyor diye yarışta olduğumuz gerçeğiyle yüzleşiyoruz maalesef kopartamadığımız her maçtan sonra.
Saran 2027'ye kalacakmış, Tedesco yaz kampı yapacakmış.. Hadi abi hadi ya; seçim mi yapıyorsunuz istifa mı ediyorsunuz defolun gidin artık.
Evlatları için bile ses çıkaramayan bir kesim. Sanıyorlar ki izole okullarında enes talhalarını, sümeyye kübralarını bulmaz bu bela. Adı üstünde toplumsal çürüme, hepinize dokunur, öyle ya da böyle.
Passolig uygulaması nasıl başladı? Her stat 500 kamerayla takip edilecek sadece suç işleyen tespit edilip cezalandırılacak diye kandırdılar milleti 15 senedir yine 2 tane piç yüzünden 2.000 kişilik bütün blok cezalandırılıyor.
MEB tabii ki istifa etmeyecek
Ederse akepe hata yaptigini kabul etmis olur
Bos istek
Muhalefete, milli degerlere saldiracaklar bekleyin
????imam Hatip Liseleri dünya standartlarında diyen adamın kızı güvenlikli kolejde okuyor!
????Eğitimde çağ atladık diyen biri vardı, özel okul sahibiydi!
????Eğitimde ahlak devrimi yaptık diyen adamın çocukları yurtdışında okuyor!
????Eğitimde dünya ölçeğindeyiz diyen kadının çocukları yurtdışında okudu oraya yerleşti!
????Gündüz programı yapan sunucuların çocukları kolejde!
????Mafya liderlerinin çocukları kolejde
????Siyasilerin çocukları iş garantili kolejlerde
????Sendika başkanlarının çocukları kolejlerde
????Bürokratların çocukları kolejlerde
????Tarikatların çocukları kolejlerde
????Fakirler ise işsiz yarınsız çocuklarına bakmadan bunlara oy veriyor!
Suç kimde?
iran ile ateşkes müzakerelerinde kim yok?
Dünya lideri (!) ve Dışişleri bakanımız yok.
Küresel Lider Erdoğan kampanyası için kullanabilecekleri basit bir telefon görüşmesi bile yok.
sömürgeci pedofili koalisyonunu skip atan iran'a selam olsun.
Ekrem imamoglu 16 milyon Istanbullu'nun kimlik bilgilerini aldı diye ortaligi ayaga kaldıranlar hepimizin kimlik bilgisini istiyor simdi.
Adam şike yapmak istese kendine sarı kart bahsi oynar. Yüzme bilmeyen cüce Mert’ten intikam aldı bunu bilmeyen yok içerde, siz de bilin.
Günaydın. Dışarda Orhan Veli’nin memuriyetten istifa etmesine sebep olan havalardan var. imkanı olan D vitamini alsın.
Vincenzo Nutella hocamı teknik direktör yapmayan italya utanır mı ?
sanmam.
son katıldığımız dünya kupasından sonra ülkede yönetim değişmişti allahım sen konuyu biliyorsun.
Şefim bu haydari bitti kaldırır mısın masadan.
voyvoda ne ya !?
yok drakula gk.
Spiker haydari dedikçe canım rakı çekiyor.
Benim için ideal bir takımda atletizm ve yetenek homojen dağılmalı. Birinden eksilsen sıkıntı yaşarsın. Ben olsam Orkun Hakan Arda üçlüsünü aynı anda oynatmazdım. Plana göre formuna göre üçünden ikisi sahada olmalıydı . Üçü birden sahadayken başımıza iş açılabilir.
daha fazla entry yükleniyor...