ne olursa olsun chp+mhp (hdp) koalisyonu olmalıydı. şimdi daha mı iyi olacak. akp başkanlık sistemi getirip, daha fazla çalan adama bırakacak haberi yok.
not: vatanla ilgili söylediğim yazıları eksileyen şahıs gel buraya al eksile.
üçlü koalisyon olsaydı akp'nin ilk seçimde %45 alacağını bilen liderdir. chp ile 276'yı bulsa da reddetse tepkileri anlarım da hdp ile neden aynı çatı altında bulunmadınız diye eleştirilmesi anlamsızdır. oyu falan düşmez kimse sevinmesin.
7 haziran seçimleri ile yaralanan, ve iktidarı kaybettik diye erken seçim naraları atan bir partiyi.
sırf hdp karşıtlığı için yine canlandırdı ve nefes almasını sağladı.
olası bir dışardan hdp destekli chp+mhp hükümeti şu son 13 yılda gezi'den roboski'ye, soma'dan yolsuzluk olaylarına kadar hatta ışid'e giden Tırlara kadar herseyi açığa çıkarır , yargı önüne kopardı.
ama mhp ne yaptı seçim öncesi akp"ye sallarken meydanlar da seçim sonrası eski klasik haline döndü ve akp degnekçiliği yapıp , hdp düşmanlığı yaptı.
işin komik tarafı hdp ile yanyana gelmem diye kendilerini bir bok sanmaları.
hdp nezaketen ve akp hesap versin diye dışardan destek veririm diyince havalandı birden yavru kurtlar.
Halbuki anlamadıklari şu HDp ve sol gelenek bunların ne mal olduğunu zaten biliyordu ama ülke iktidarsız kalmasın ve akp hesap versin diye yavru Kurtların nazını çekti.
işte erken seçim işte hodri meydan hdp bu defa sizden fazla milletvekili çıkardığı zaman bakalım ne yapacaksınız.
chp ile koalisyona,
chp ile koalisyonda başbakanın kendisi olmasına,
terör araştırma komisyonuna,
meclis başkanlığında chp adayına,
akp ile koalisyona,
erken seçime
1-)chp ile tek başına koalisyona yetecek sandalyesi yoktur , seçim öncesi bunlar terörist dediği hdp vekillerinin desteğiyle bir noktaya gelmek istememektedir bu yüzden chp ile koalisyona yanaşmamaktadır
2-)1.de bahsettiğim nedenin üstüne bir de 'koltuk sevdalısı' damgası yememek için bu teklifi kabul etmemiştir , ilk tekliften daha zarar verici bir tekliftir bu ve az çok oyunu okumayı bilen herkes bu teklifin bahçeli'ye ve ülkeye kıyak değil bilakis bahçeli'nin kucağına bırakılan bir bomba olduğunu anlar
3-)hdp m.vekili yaralı teröristi hastaneye taşır , aynı m.vekili teröriste kendi arabasıyla silah götürür , sonra meclise gelir hadi ben terör komisyonunda olayım der , ulan git vurulacak yerleri hdp'ye bilal'e anlatır gibi anlat da adamlar zaiyat vermesin bari , ne uğraşıyorsun komisyonla falan.komisyon kurulsaydı yapılan operasyon o zaman 'dağı taşı vurmak' olurdu , geçiniz bu işi de.
4-)bahçeli'nin en haklı olduğu alan , ulan ben seninle bu adamı çatı aday çıkarmadım mı , çıkardım , sen şimdi niye başka aday çıkarıp oyunbozanlık yapıyorsun aha buyur bizim ortak aday , at oyunu yap meclis başkanı demiştir , chp'nin başındaki adamın ne mal olduğunu ortaya koymuştur , adeta kendi kucağına verilen 'başbakanlık' bombasını 'meclis başkanlığı' kisvesi altında kılıçdaroğlu'nun kucağına atmış , bunun altından kalkamayan kılıçdaroğlu da ne yazık ki mat olmuştur
5-)adam seçim öncesi çıktı meydanlara bangır bangır bağırdı , bunlar hırsız , bunlar çalıyor diye , şimdi utanmadan gidip aynı masaya mı otursun , bu adama bir daha seçmeni oy verir mi o zaman ? hayır aslında kapıları da direkt kapatmadı bahçeli , çözüm süreci adı altında yaşanan çözülme süreci (ki bunun ne kadar doğru olduğu pkk'nın şu anda yaptığı eylemlerden anlaşılıyor , bunların hepsi hazırlanmış planlı eylemler) sona erdirilsin , hırsızlığın ve yolsuzluğun üstüne gidilsin , 4 bakan yargılansın falan istiyor mhp , ulan adam seçim akşamı 'hesaplaşmadan helalleşmek olmaz' diye tweet attı , bu ne demek , gel bakalım günahını sevabını bi görelim , çaldığının hesabını ver sonra masaya otururuz demek , adamlar buna yanaşmıyorsa ne yapsın bahçeli sikiniz sağ olsun mu desin ?
6-)erken seçimin de kaosu daha çok arttıracağını düşünüyordur , hükümetsiz kalmak kararların çıkmasını daha da güçleştireceğinden ülkenin daha kötüye gideceğini ön görüyordur , karşı çıkması bunadır.
o kadar alışmışsınız ki kararların mantıkla , akılla verilmesine olaylara duygusal bakamıyorsunuz , şeref ve haysiyet denen şeyden , dün dündür bugün bugündür mantığından ziyade dün ne dediysek bugün de arkasındayız mantığından bihabersiniz , devlet bahçeli 8 haziran günü olduğu yerdedir sonucunun ne olacağını ama düşünerek ama düşünmeyerek olduğu yerden kıpırdamamaktadır , oslo'da görüşen akp-pkk yani dolayısıyla akp-hdp koalisyonu kurmalıdır , çözüm süreci adı altında masaya otururken kendilerine destek veren seçmeni bu koalisyonun olması durumunda oy vermeyi kesmeyecektir , sayın davutoğlu kimseyi kandırmasın , zaten başından beri erken seçim istiyorlar , her gelene karşı işi bu kadar yokuşa sürmelerinin sebebi de bu
yani bu oyunu okuyamamak için ya baya bilincinizin kapalı olması lazım , ya da ağır taraflı olmanız lazım , gerçekten bir akp trollüysen yazık sana yazdığım bu kadar yazıya , ha yok gerçekten bilinçli bir seçmen isen bahçeli'nin ne yapmaya çalıştığını anlamak yerine ne yaptığına direkt olarak bak , sonra ankara'yı parsel parsel sattın deyip 8 haziran'da her şeyi anlatacağım deyip susanlara , beştepe'ye falan bak , sırtımızı ypg'ye , ypj'ye ve pyd'ye dayadık diyen hdp'ye bak , abdullah öcalan'ın meclis sıralarındaki kardeşine bak , hdp'ye önce emanet oylarla , ardından da bu süreçte tek kelime etmeyerek kol kanat geren chp'ye , bahçeli'yi türlü siyasi hamlelerle bitirmeye çalışan chp'ye bak , sonra bir de kan kırmızısı tabutlara sarılı şehitlerimize , onların gözü yaşlı analarına babalarına kardeşlerine karılarına çocuklarına bak , ondan sonra otur bir düşün , ulan kim doğru kim yanlış , kim şerefsiz kim vatanperver diye bir düşün , gerekirse kendini de gözden geçir.
adı üstünde milliyetçi hareket partisi için evlenmemiş , çoluğa çocuğa karışmamış , partinin neredeyse tüm giderlerini kendi cebinden üstlenen , ardında zengin bir mhp kasası bırakacak olan devlet bahçeli'yi eleştirirken biraz da diğerlerine bakmak , biraz da kendisine güvenmeyip ite köpeğe oy veren millete bakmak icap ediyor , siyasi arenada kalan belki de tek dürüst lider olan bahçeli'yi yıkmak için elinizden geleni yapıyorsunuz ama bahçeli toprak kendisini çağırana kadar mhp lideridir , öyle kalacaktır.
Kendini kurt gören kedi misali konumunda ama farkında değil. Hdp ve akp ile uğraşacağına o 7,5 milyon oy veren tabanını elinde tutmaya baksında uşaklık yapmadığına inanalım 1 kasımda.
artık yeter be adam dedirten siyaset yaşı çoktan geçmiş siyasetçi.
artık gençlere yer vermek lazım, 70 yaşına dayanmış ama emekli olmayan öğretmen gibisin be bahçeli. ucak fobisi de varmış ayrıca.