Koalisyona evet dediği falan yoktur. Akp chp ile tamamen köprüleri attıktan sonra tekrar mhp ile görüşme talebinde bulunmuş, bahçeli de bunu kabul etmiş hepsi bu. Daha önce de görüştüler, yeni bir şey değil. Akp koalisyonu mhp ile yapmak istiyor, olmazsa erken seçimden de korkmuyor belli ki. Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarına göre akp chp'ye koalisyonun teklifini dahi etmemiş. Seçim hükümeti için destek istemiş sadece.
Mhp başından beri aynı şartları sunuyor, koalisyon olacaksa da akp bu şartları kabul ederse olur. Mhp bu şartları akp'ye kabul ettirebilirse ne ala. Nitekim bahçeli, açıklanmasında "daha önceki şartlarımız dahilinde" akp ile görüşme mümkündür demiştir. O açıklamada "görüşebiliriz" kelimesi manşette sunuluyor ama çok daha fazla söylediği şeyler var bahçeli'nin. Manşete takılıp kalmayın bu tip haberlerde, okuyun.
erken seçime zehir demiş akp stepnesi. o da farkında değil ne yaptığının. hani "en yakın erken seçim ne zamansa o zaman" olacaktı? koalisyona önce kapıyı kapattın, sonra chp görüşmesi ciddiye binince azınlık iktidarına bile destek veririz dedin? e şimdi erken seçim zehir diyorsun? bunadınız mı hayırdır?
hakkında hiçbir sikim bilmeden konuşanların olduğu adam.
7 haziran akşamı erken seçime gidelim dememiştir, akp chp koalisyonu uygundur demiştir. koalisyon olmazsa da seçimse seçim bundan korkmuyoruz demiştir. 7 haziran akşamı ile bugün bir değildir türkiye'nin durumu.
20 temmuz'dan bu yana 41 şehit verdik. 7 haziran akşamı böylesine bir kaos yoktu ülkede. daha bunu beyninde oturtamamış adamlar gelmiş "enteresan" diyor. enteresan olan senin bunlara beyninin yetmemesi.
gırtlak siyaseti yapmaktan başka hiç bir işe yaramayan siyasetçi, aldığı oyları heba etmesiyle tanınır. bu akşamda yine rte hakkında bol keseden atıp tutmuş aklınca tabanına hoş mesajlar vermiştir, ya abi allah aşkına şu ana kadar yaptıklarınla akp ye destek olmak dışında ne yaptın? neymiş efendim hdp nin oy verdiği adaya oy vermem ki konu milletvekili özlük hakları olunca vermiştin! iyi de canım abim sen oy vermedin atıp tuttuğun partinin adamı meclis başkanı oldu, neymiş efendim ismi zikredilen kişileri aday göstermem e o zaman erkek gibi kadın meral akşener'i tuttun paspas yaptın, sinan oğan'ı ihraç etmeyen il yönetimini görevden aldın, chp nin verdiği terör olayları araştırılsın önergesine bile kalktın akp ile birlikte hayır dedin, allah rızası için boş konuşmak yerine bir kere de akp aleyhine bir soru önergesi ver bir yasa tasarısı sun şu içinde çayına püskevit batırıp içtiğin mecliste de bizi yanılt bi kerecik ya da abim sen en iyisi emekli ol ferdi tayfur dinlemeye devam et zira konu vatan sevgisi, millet menfaati olunca sen 5 beden küçük geliyorsun o koltuğa.
tamam bu şiddetten uzak tutumu ve ülkücü gençliği sokaktan çekmesi ve eskisi gibi sağa sola kullandırtmamasını hep takdir ettik.
hakkını verdik bu konuda.
ülke için en önemli hizmeti bencede budur.
ki Erdoğan bile kaç kere üstlerine oynadı ocağin ama kendisi önlem aldı.
ama abartmayın lütfen milyonlarca ülkücü demek nasıl bişey ?
akp ye yolsuzluk dosyaları nedeniyle destek vermemiştir.
Peki soralım o zaman: bir vakit içinde bulunduğun koalisyon zamanında bankalar hortumlanmış, ülke borç batağına sürüklenmişti. Imf ye dilenen bir ulkeydik. bunun hesabını verdiler mi ki hesap sormaya kalkıyor?
Olası bir kurultayda kendini başkan yaptırmama yönünde çalışacağı düşünülen parti lideridir. Tamam ben de mhp görüşünü savunan bir insanım ve açıkcası akpnin işi yokuşa sürdüğünü düşünüyorum ama bu tavrı komiğime gidiyor.
Akpli açılımcı itler, hdpli terörist bozmaları ve chpli sözde Atatürkçü kesimi aynı anda rahatsız eden lider.
MHP'nin aldığı %16 oy ellerini bağlıyor. Bakın ya CHP ile iş birliği etmek zorunda, ya da AKP'ye yandaşlık... Şöyle bir %25 oyu olsa çok farklı bir MHP görüyor olurduk.
Bu yüzden ilk seçimlerde mhp'ye oy vermek gerek. Hırsıza, teröriste, çarkçıya değil, MHP'ye.
1999 2002 arasında kendini belli etmiş insandır. Ondan sonraki seçimde meclise girememiştir. Ne yani bir daha iktidar yapalım bi daha mı kaçsın? Mhp bu ülkede hiçbir zaman %20yi geçemez geçmeyecek.
bizzat kendi söylediklerine bakılırsa, 7 haziran'dan bu yana hiçbir koalisyonda bulunmak istemeyen siyasetçi. bugün de ak parti'yi reddetmesinde şaşılacak bir durum yoktur.
yapılmış görüşme herkesin de bildiği gibi formaliteden ibarettir.
her partinin belli ilkeleri vardır. anlaşamazsanız, koalisyon çıkmaz. bu kadar basit. o yüzden koalisyon kurulamadı diye başkalarını suçlamasına hiç gerek yok. koalisyon kurmak istiyorsa buyursun, chp ve hdp ile birlikte kursun. tutan mı var?
siyasi görüşüme taban tabana zıt olmasına rağmen; miting dönüşü yaşadığım şehirden geçerken yaptığı bozkurt işaretiyle bi iki saniye de olsa içimdeki coşkuyu harekete geçiren kişi.
yanlışları, doğruları. siyasetçilerinin bi tanesinin şerefsiz olmadığının gösterilemeyeceği ülkede kendi çapında tutkunları had safhada.
baktın ki önceden yaptığın hareketler tepki topluyor tam tersini partimizin en kıdemli ilkesi manifestosunun bazen işe yaramadığının en net sunumlarından biri.
bırakın tecrübeyi. 60 yaşın üstündeki tüm siyasetçiler çekilmeli sahneden. yoksa plak dönüp dolaşıp başa sarıyor.