Tamam siyasi hitabeti veya yeteneği üst düzey olmayan bir politikacı ama yıllarca ülkücülerin sokağa çıkmasını engellemiştir hep sağduyu çağrısı yapmıştır bu yönden çok takdir ettiğim bir genel başkandır kendisi.
Koalisyon olayında ise tamamen haklıdır önerdikleri maddeler çok makul ve doğru ama kürtlerin götünü yalamaya alışan AKP yönetimi kabul etmedi. Haburda bdp'lileri, teröristleri alkışlarla getirenler bugün elli tane laf ediyor döneklik akp'ye çok yakışıyor.