cool adam denen troll'ün tarzı belli değildir, yazarken fena salladığını çok belli etmektedir ki bu kötü bir troll olduğunu gösterir. gördüğüm kadarıyla bu arkadaş da bir adet umbertobaggio çakmasıdır ki kendisi epey başarılı bir yazardı. dolayısıyla yanlış bir ifadedir.
sevgili cool.. sana bu entry'i en ezik duygularımla yazıyorum, bana butonları altından bir sayfa ayırdığın için teşekkür ed....
ahahah.. hay allah şaka gibi bir yazar!
ne ara nickini sol frame'de görsem; önce gülümsüyor sonra acaba yine ne yumurtladı diye düşünüyorum. yok yok.... aslında daha çok şöyle oluyor;
ne ara sol frame'de - oha, yuh ! bu ne lan hahahaha.... kesin cool adam açmıştır diyerek başlığa tıklasam beni asla ama asla yanıltmayan bir sözlük kullanıcısı olduğuna kanaat ettim.
18 vagonlu tren satın almış çuf çuflu kral. 2 gündür aranızda 3g girişimleri dışında pek seyir edemiyordum affola. ne yapalım işte? bindik bir trene, gidiyoruz 'cariyelerim' nereyi isterse.
o değil de uçağım bana küstü, 2 gündür onunla da ilgilenemiyorum pek.
ona verilebilecek en büyük derstir. bu kadar paranın yanı sıra şan ve şöhrete sahip bu görgüsüz adamı sabaha kadar içirip sarhoş ettikten sonra kameralar eşliğinde alnına sadece 5 liralık banknotlar yapıştırılarak alay edilmelidir. insan içine çıkamasın.
editjivet: videoyu feysbuka koymayı da ihmal etmemeli.