girdiği çoğu entrysinden sevgiye aç olduğu anlaşılıyor. insan merak ediyor herkes gibiyken, kendini farklı göstermenin yararı ne? vakit geçirmek? gülmek, eğlenmek? karı kız düşürmek? ..
bunları ardı ardına sıralarken "sevgi yoksunluğu"nda durdum, düşündüm. bu garibanda bu var. popüler olmak istemek! gerçek hayattaki ezikliğini sanal ortamda bastırmaya çalışıyor.
bir asosyal.
-şey eee ya nmut naber ya?
+iyidir ne olsun da hayırdır ben senle hiç konuşmamıştım?
-öyle deme canım kardeşim benim ben seni ne kadar severim bi bilsen.
+allah allah...
-ya biraz para verebilcen mi cool abine?
+dalga mı geçiyon yahu?
-cool uz diye sıkışamaz mıyız ulan?
+bilmem ki cool flan deyince ben de birşey sandıydım.