18 vagonlu tren satın almış çuf çuflu kral. 2 gündür aranızda 3g girişimleri dışında pek seyir edemiyordum affola. ne yapalım işte? bindik bir trene, gidiyoruz 'cariyelerim' nereyi isterse.
o değil de uçağım bana küstü, 2 gündür onunla da ilgilenemiyorum pek.